Gjest Hyppiggjest Skrevet 14. november 2008 #1 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har akkurat kjøpt meg bruktbil. Den ble kjøpt fra forhandler og er nok vasket før jeg overtok. Men jeg med min følsomme nese kjenner en svak eim av røyklukt + at det lukter litt "rart" i bilen. Noen tips for å skape godlukt i bilen ? Har prøvd å lukte på et par Wunderbaum, men er litt usikker på om jeg vil ha bilen full av slik lukt . . Men ikke prøvd noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 18. november 2008 #2 Del Skrevet 18. november 2008 spray litt parfyme på vifta:P midlertidlig hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 19. november 2008 #3 Del Skrevet 19. november 2008 Når sommeren kommer får du skrubbe løs med nylonvask eller slik turtlewax sin stoffrens, om det er stoff seter! Reint og pent. Wunderbaumer lukter egentlig ikke så vondt om de får stått å luftet seg et par dager før man bruker de. Eller åpne litt etter litt og ha den liggende i hanskerom el. Jeg pleier å stikke de ut vinduet mens jeg kjører så lukten får luftet seg litt Jeg liker å blande vanilje med feks jordbær eller eple. Akkurat nå har vi kun jorbær. Lukter søt tyggis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyppig gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Del Skrevet 22. november 2008 Haha Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå