Gå til innhold

Vannflaskeholder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater å gå/jogge med vannflaska i hånda, og leiter etter et "belte" eller lignende hvor jeg kan feste flaska. Noen som har noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vannflasker med karabinkrok på f.eks binders, da går det ann å feste de rett i beltet eller i buksa :)

Skrevet

Men da dunker den vel veldig borti beinet hvis man jogger?

Skrevet

De er ikke så veldig store, vil tippe kanskje 4dl. Om de henges bakpå beltet så dulter de ikke veldig borti beinet, du merker den er der, men den er ikke i veien på en måte :P

Hvis du er redd for det hadde kanskje en liten sekk vært fornuftig?

Skrevet

Jeg pleier som regel å ha en halv liter/ 0.75 liter, for jeg blir så innmari tørst når jeg løper :P Har tenkt på en liten sekk, men tenkte kanskje det ble litt herk. Skal se på de flaskene uansett, takk for tipset :)

Skrevet
Jeg pleier som regel å ha en halv liter/ 0.75 liter, for jeg blir så innmari tørst når jeg løper :P Har tenkt på en liten sekk, men tenkte kanskje det ble litt herk. Skal se på de flaskene uansett, takk for tipset :)

Bergans har flere typer.

Jeg har en 10 liter, men denne har da flere rom slik at jeg kan ha med meg flere ting i den. Regner med at den 1-literen er grei til ei 0,75 flaske.

Skrevet

Dei har "flaskebelter" på G-sport (og sikkert andre sportsbutikkar) det kostar en 3-400 kr. Ser veldig praktisk ut. Den eg har sett hadde fire halvstore avtagbare flasker i. Eg ønsker meg en sånn til jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...