Gå til innhold

Hva spiser dere ved siden av fiskepudding?


Backflip

Anbefalte innlegg

Mange gode forslag her mht tilbehør til en ellers litt kjedelig fiskepudding :jepp:

..men det slår ikke tilbehøret min bestefar brukte å ha til fiskeboller i hvitsaus; blåbærsyltetøy!!!! :dåne:

Kan dere tenke dere den fargen?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En klatt tyttebærsyltetøy på stekt pudding med bechamelsaus, er bare prikken over sausen. Gjerne kombinert med noen knuste einebær i sausen. Da blir det villfiskepudding... :jepp:

Nei, nei, nei Ketchup.

Skiver av fiskepudding på ferske rundstykker med ketchup:) Samme med fiskekaker.

Nei, nei, nei Majones blandet med ketchup, og litt finhakket sylteagurk, og kanskje litt persille-, dill- eller gressløksmør.

Ellers enig hva angår ferske rundstykker og sånn... :fnise:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Bartenina

Ser dette er en gammel tråd, men bare MÅ dele mammas geniale tilbehør... Pisk krem og vend i revet gulrot. NAMMENAMMENAM!!!!!

Kokte poteter og litt smør er det vi bruker ved siden av :-) NYDELIG GODT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dette er en gammel tråd, men bare MÅ dele mammas geniale tilbehør... Pisk krem og vend i revet gulrot. NAMMENAMMENAM!!!!!

Det hørtes desverre ikke godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ha hvit saus, og så kan du steke den og da smaker den muligens bedre, sist gang jeg tilberedte fiskepudding måtte jeg ut å spy, men tror det var fordi jeg har jobbet på fiskefabrikk og blitt traumatisert av karene med fiskeinnvoller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke kar som i menn men de svære dingsene de kaster innvoller og andre rester i:(

Så hyggelig av deg å dele dette med oss andre i en tråd som handler om mat.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld for at jeg ble traumatisert på fiskefabrikken og brakte det inn i mat tråden deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...