Scorpina Skrevet 24. november 2008 #21 Skrevet 24. november 2008 Mange gode forslag her mht tilbehør til en ellers litt kjedelig fiskepudding ..men det slår ikke tilbehøret min bestefar brukte å ha til fiskeboller i hvitsaus; blåbærsyltetøy!!!! :dåne: Kan dere tenke dere den fargen??
Kamikatze Skrevet 24. november 2008 #22 Skrevet 24. november 2008 (endret) En klatt tyttebærsyltetøy på stekt pudding med bechamelsaus, er bare prikken over sausen. Gjerne kombinert med noen knuste einebær i sausen. Da blir det villfiskepudding... Nei, nei, nei Ketchup. Skiver av fiskepudding på ferske rundstykker med ketchup:) Samme med fiskekaker. Nei, nei, nei Majones blandet med ketchup, og litt finhakket sylteagurk, og kanskje litt persille-, dill- eller gressløksmør. Ellers enig hva angår ferske rundstykker og sånn... Endret 24. november 2008 av Kamikatze
Gjest Bartenina Skrevet 19. september 2011 #23 Skrevet 19. september 2011 Ser dette er en gammel tråd, men bare MÅ dele mammas geniale tilbehør... Pisk krem og vend i revet gulrot. NAMMENAMMENAM!!!!! Kokte poteter og litt smør er det vi bruker ved siden av :-) NYDELIG GODT!
Gjest fjosa Skrevet 19. september 2011 #24 Skrevet 19. september 2011 Stekt i skiver, med hjemmelaget potetmos, ratatouille og en rømmeklatt. Til fiskekaker også selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #25 Skrevet 19. september 2011 Ser dette er en gammel tråd, men bare MÅ dele mammas geniale tilbehør... Pisk krem og vend i revet gulrot. NAMMENAMMENAM!!!!! Det hørtes desverre ikke godt ut.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #26 Skrevet 19. september 2011 Du MÅ ha hvit saus, og så kan du steke den og da smaker den muligens bedre, sist gang jeg tilberedte fiskepudding måtte jeg ut å spy, men tror det var fordi jeg har jobbet på fiskefabrikk og blitt traumatisert av karene med fiskeinnvoller.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #27 Skrevet 19. september 2011 ikke kar som i menn men de svære dingsene de kaster innvoller og andre rester i:(
Gjest grønnfi Skrevet 19. september 2011 #28 Skrevet 19. september 2011 Skjær puddingen i skiver. Dypp i piska egg og så i griljermel. Steik og server med Hollandaisesaus kokte poteter og tomatsalat.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #29 Skrevet 19. september 2011 ikke kar som i menn men de svære dingsene de kaster innvoller og andre rester i:( Så hyggelig av deg å dele dette med oss andre i en tråd som handler om mat.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #30 Skrevet 19. september 2011 unnskyld for at jeg ble traumatisert på fiskefabrikken og brakte det inn i mat tråden deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå