Gå til innhold

Han får nesten aldri ereksjon..

Fremhevede innlegg

Gjest utlogget nå
Skrevet

Hei!

Jeg velger å logge meg ut nå, og spørre dere her inne om råd om noe jeg føler jeg ikke kan spørre mine venner om.

Jeg har møtt en fantastisk gutt, og vi har tilbrakt mye tid sammen over en lengre periode, og begge trives godt i hverandres selskap.

I sengen har vi det òg bra, men han får nesten aldri ereksjon, noe som gjør at vi veldig sjelden får gjennomført et samleie. Jeg vet at han har lyst og er kåt, men det hjelper visst ikke.

Jeg velger å ikke snakke med han om dette (enda), for de hint han har gitt om det viser tydelig at dette er noe han IKKE vil snakke om.

Er det noen som har liknende erfaringer?

Er det noe jeg kan gjøre for at han skal få det bedre? Jeg har prøvd ulike "fremgangsmåter", men det er ikke noe som ser ut til å fungere bedre enn noe annet.

Er det noen som vet hva det kan komme av?

Det skal sies at han er under 30, og er i god fysisk form.

Takker for alle konstruktive tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette kan jo være en form for prestasjonsangst da.. Er ikke noen defekt det, er fullt mulig å bli kvitt..

TS, syns du skal snakke med han om det, høre om det er noe som han vet kan fikse på det, og ha en åpent forhold.. Ikke fremstill det som noe stort problem, da blir det ihvertfall ikke noe bedre for hans del..

Endret av Trampe
Skrevet (endret)

Hvis han er i god fysisk form, så ta det litt rolig. Kan være nervøsitet pga nytt forhold kanskje? Da går det seg nok til om en liten stund. Kan gjøre vondt verre å snakke om det. Men om det ikke går over i det hele tatt, så kan en legesjekk være tingen.

Endret av Trampe
Skrevet

Problemer med ereksjon kan ha mange årsaker. Det er i de langt fleste tilfellene psykisk. Han kan ha opplevd noe som har ført til dette, eller han kan ha opparbeidet "small penis syndrome". Det sistnevnte er en betegnelse på helt normalt utstyrte menn som har fått for seg at de er altfor små, og dermed får store komplekser av den grunn. Det er flere og flere menn som lider under dette i dag, og mørketallene skal være store, ettersom menn sjelden vil innrømme dette til noen andre.

Det denne mannen trenger er nok bekreftelse og trygghet. Nå aner jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, eller hva dere har kommunisert, men det er helt klart at det ikke har fungert så langt. Dersom dette ikke er noe han vil ta opp med deg, blir det automatisk veldig vanskelig, ettersom det er du som kommer til å jobbe sammen med ham om å løse dette problemet. Han må forstå at det å få hjelp er nødvendig, ellers vil han nok dessverre sitte alene etterhvert, og da vil nok problemet ikke akkurat bli bedre.

Skrevet (endret)
Dette kan jo være en form for prestasjonsangst da.. Er ikke noen defekt det, er fullt mulig å bli kvitt..

TS, syns du skal snakke med han om det, høre om det er noe som han vet kan fikse på det, og ha en åpent forhold.. Ikke fremstill det som noe stort problem, da blir det ihvertfall ikke noe bedre for hans del..

tenkte på det samme. Tok min nåværende kjæreste en stund før han fikk eriksjon. Det var presentasjonsangst.

Men så lenge man ikke lager en big deal ut av det så går det seg til.

Lykke til!:) Det er vel verdt å vente på hvis dette er problemet. Det betyr du er veldig spesiell for dem. :) Og at han føler at du er for god for dem ....

Endret av sashadelenn
Skrevet

Tja, jeg hadde heller ikke villet bruke mange mnd på en mann som ikke fungerer seksuelt, så der er jeg enig med womanwoman.

Er det prestasjonsangst helt i begynnelsen, så burde det jo gi seg etter en stund.

Nei, jeg ser for meg årevis med "problemsex" med en mann som etter mange mnd fortsatt ikke får ereksjon, og det tror jeg ikke jeg ville begitt meg inn på.

Skrevet
Problemer med ereksjon kan ha mange årsaker. Det er i de langt fleste tilfellene psykisk. Han kan ha opplevd noe som har ført til dette, eller han kan ha opparbeidet "small penis syndrome". Det sistnevnte er en betegnelse på helt normalt utstyrte menn som har fått for seg at de er altfor små, og dermed får store komplekser av den grunn. Det er flere og flere menn som lider under dette i dag, og mørketallene skal være store, ettersom menn sjelden vil innrømme dette til noen andre.

Det denne mannen trenger er nok bekreftelse og trygghet. Nå aner jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, eller hva dere har kommunisert, men det er helt klart at det ikke har fungert så langt. Dersom dette ikke er noe han vil ta opp med deg, blir det automatisk veldig vanskelig, ettersom det er du som kommer til å jobbe sammen med ham om å løse dette problemet. Han må forstå at det å få hjelp er nødvendig, ellers vil han nok dessverre sitte alene etterhvert, og da vil nok problemet ikke akkurat bli bedre.

Ja, jeg har òg vært inne på tanken om at det kan være prestasjonsangst eller liknende siden alt er så nytt mellom oss.

Grunnen til at jeg ikke tar opp dette med han nå, er at forholdet vårt rett og slett er for ferskt, og dette er ikke en gutt jeg har lyst til å miste.

Men det kan jo godt være at dette vil automatisk tema etterhvert, siden det ikke kan være lett for han, tenker jeg.

Han skal få lov til å bli enda mer trygg på meg, og kanskje det i seg selv vil være til hjelp.

Jeg er jo så redd for at det kan være noe ved meg som gjør at han ikke får ereksjon, men tror egentlig ikke det.

Skrevet

Jeg hadde det inntrykk at dette hadde pågått over en lengre periode, men dersom forholdet er helt ferskt, er det neppe noe å bekymre seg over enda. Da er det nok kun prestasjonsangst. Den beste måten å kurere dette på er å bygge ham opp. Forsterk alle ting du synes han gjør bra. Kysser han bra, forteller du ham hvor fantastisk han er på dette. Husk! Det er ikke bare dere kvinner som trenger bekreftelse, komplimenter og oppmuntring....

Gjest womenwomen
Skrevet
Tja, jeg hadde heller ikke villet bruke mange mnd på en mann som ikke fungerer seksuelt, så der er jeg enig med womanwoman.

Er det prestasjonsangst helt i begynnelsen, så burde det jo gi seg etter en stund.

Nei, jeg ser for meg årevis med "problemsex" med en mann som etter mange mnd fortsatt ikke får ereksjon, og det tror jeg ikke jeg ville begitt meg inn på.

Ja - jeg ser og for meg årevis med " problemsex " med en slik mann .

Har truffet selv 1 mann for år tilbake - som jeg mistenkte led av " smal penis syndrome " .

Husker vi lå ca lenge lenge og klina og kosa - men når jeg ville mer en det etterhvert og var så klar - så løp han rett og slett ut av rommet . hjelp ! Liten kjente jeg jo han var - men trodde han sikkert ikke var skikkelig stiv .Sikkert større etterhvert : )

Jeg syns vanvittig synd på han . Skjønte jo han slet med " noe " .I dag er vi " venner " holder kontakten med han som venn .Forde jeg liker han .

Slike plager er forferdelig handicap for menn å leve med - det forstår jeg .

Det burde gå an å rette på slikt kirurgisk snart og gjøre det vellykket - for må være helt for j....å leve slik - og ikke våge ha sex - pga en bitte liten pikk .Når mannen sliter så hardt psykisk at han løper fra meg - er det nok kunn en penisforstørrelses- oprasjon som VIRKELIG kan hjelpe han å leve normalt . Huff - jeg morer meg absolutt ikke over dette - jeg syns så utrolig synd i han .En veldig trivlig kjekk gutt .Herregud for en " skjebne " som gutt . Bare trist !

Skrevet
Jeg hadde det inntrykk at dette hadde pågått over en lengre periode, men dersom forholdet er helt ferskt, er det neppe noe å bekymre seg over enda. Da er det nok kun prestasjonsangst. Den beste måten å kurere dette på er å bygge ham opp. Forsterk alle ting du synes han gjør bra. Kysser han bra, forteller du ham hvor fantastisk han er på dette. Husk! Det er ikke bare dere kvinner som trenger bekreftelse, komplimenter og oppmuntring....

Jeg uttrykte meg litt feil, kan hende..

Vi har kjent hverandre i en litt lenger periode, men det er nå de siste ukene det har utviklet seg til å bli et enda mer seksuelt forhold :)

Satser på at det kun er prestasjonsangst det er.. Og hvis det skulle vise seg at det er noe annet, så får vi heller ta det når tiden er inne, tror jeg :)

(Hvis han holder ut med meg så lenge da ;) )

Skrevet
Ja - jeg ser og for meg årevis med " problemsex " med en slik mann .

Har truffet selv 1 mann for år tilbake - som jeg mistenkte led av " smal penis syndrome " .

Husker vi lå ca lenge lenge og klina og kosa - men når jeg ville mer en det etterhvert og var så klar - så løp han rett og slett ut av rommet . hjelp ! Liten kjente jeg jo han var - men trodde han sikkert ikke var skikkelig stiv .Sikkert større etterhvert : )

Jeg syns vanvittig synd på han . Skjønte jo han slet med " noe " .I dag er vi " venner " holder kontakten med han som venn .Forde jeg liker han .

Slike plager er forferdelig handicap for menn å leve med - det forstår jeg .

Det burde gå an å rette på slikt kirurgisk snart og gjøre det vellykket - for må være helt for j....å leve slik - og ikke våge ha sex - pga en bitte liten pikk .Når mannen sliter så hardt psykisk at han løper fra meg - er det nok kunn en penisforstørrelses- oprasjon som VIRKELIG kan hjelpe han å leve normalt . Huff - jeg morer meg absolutt ikke over dette - jeg syns så utrolig synd i han .En veldig trivlig kjekk gutt .Herregud for en " skjebne " som gutt . Bare trist !

Jeg merker jeg blir skeptisk når jeg ser at liten penis blir sammenlignet med handicap. Men det er nok dessverre slik enkelte menn føler det når man blir foret dag ut og dag inn med at små peniser er latterlige. Men kirurgi er IKKE veien å gå. Det er en veldig risikofyllt operasjon, og resultatene blir kun marginale. For slike menn som han du møtte er det kun tid og oppbygning sammen med en tålmodig partner som kan gjøre ham sikrere på seg selv.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg merker jeg blir skeptisk når jeg ser at liten penis blir sammenlignet med handicap. Men det er nok dessverre slik enkelte menn føler det når man blir foret dag ut og dag inn med at små peniser er latterlige. Men kirurgi er IKKE veien å gå. Det er en veldig risikofyllt operasjon, og resultatene blir kun marginale. For slike menn som han du møtte er det kun tid og oppbygning sammen med en tålmodig partner som kan gjøre ham sikrere på seg selv.

SLUTT nå å skyld på kvinnene . Han var så utrolig liten - at han ville bare falle ut igjen og igjen og igjen .

Mannen kan IKKE STØTE -thats the problem ! SÅ KORT . Det finns - tro meg .

Skrevet
SLUTT nå å skyld på kvinnene . Han var så utrolig liten - at han ville bare falle ut igjen og igjen og igjen .

Mannen kan IKKE STØTE -thats the problem ! SÅ KORT . Det finns - tro meg .

Da får du slutte å krølle med begrepene her. Small Penis Syndrome er en betegnelse på menn som innenfor normalen, men som allikevel tror de har altfor liten penis. Dersom han fyren du refererer til er så liten som du sier, har han ikke Small Penis Syndrome, men micro-penis. Da blir det en annen sak. Greit?

Skrevet

Mest sannsynlig er det psykisk. Kanskje er det prestasjonsangst, eller at han er så redd for at han ikke skal få ereksjon at han nettopp ikke får det. Skjønner at det er vanskelig å snakke om, men det er den beste løsningen. Hvis ikke kan du jo prøve å oppmuntre han og prøve å lage en avslappet stemning hvor du gir inntrykk av at du ikke forventer at han skal få den opp. Feks: i dag vil jeg virkelig at du skal fingre meg/slikke meg.

Er sikkert deilig for han å slippe å føle at han ikke kan ha "ordentlig" samleie med deg. Kanskje er det nettopp dette som skal til for at han får den opp? ;)

Skrevet

Hei

Ville bare si at i starten hadde jeg samme problem med min nåværende kjæreste. Det var ikke noe problem å prate om det og vi gikk ut fra det var prestasjonsangst. Men han gikk til lege og fikk påvist forkalkning i prostata, noe som ikke er farlig men kan virke hemmende på ereksjonen. (dette er vist utrolig vanlig i større eller mindre grad). Det er heldigvis ikke noe problem for sexen lenger, da vi bare fant ut av problemet hjalp det på selvtilitten hans også.

Bare et tips til hva det kan være om det vedvarer.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Trampe -mod-

Skrevet
Da får du slutte å krølle med begrepene her. Small Penis Syndrome er en betegnelse på menn som innenfor normalen, men som allikevel tror de har altfor liten penis. Dersom han fyren du refererer til er så liten som du sier, har han ikke Small Penis Syndrome, men micro-penis. Da blir det en annen sak. Greit?

Og det fins andre medfødte misdannelser som gir liten penis, men dette er et skult handikap. Derfor hører vi ikke så mye om dette. Det er ikke slik at om noen foreldre får en gutt med misdannelser på kjønnsorganet, bretter ut gutten sin og sier "se hvordan gutten min sin tiss ser ut"

Det som er trist, er at mange "kvinner" er så naive at de tror at det lett kan gjøres en opr for å få den større. Og at man tillegger et menneske sine egene krav i forhold til å se normal ut. Skal man gjøre en penisforstørrelse på en penis som er veldig liten, kan man til en viss grad øke lengden med noen cm, men det gjennfører igjen at mannen kan få problemer med å få den stiv. Eller man kan lage den lang, men da halvstiv hele tiden. Så jeg vet ikke jeg, tror kanskje det fins noen uvitende stakkars jentunger her ute, eller hva womenwomen?

Kanskje det er på tide å slutte å dømme en mann etter hvor stor penis han har? Og heller fokusere på de verdier man har i forholdet?

Og womanwoman, kanskje han ikke tente på deg? At han rett og slett løp fordi han så hvordan musa di så ut. Men kan hende han liker deg som person selvom:)

Skrevet

Tråden er ryddet igjen. Hold dere til saken, ellers stenges tråden.

Trampe -mod-

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Rose_*
Skrevet (endret)

Eriksjonsproblemer hos gutter er jo mere vanlig enn vi tror. Typen min hadde også litt problemer i begynnelsen. Gi han litt tid...det skyldes ofte prestasjonsangst, komplekser eller andre ting som kan sitte oppe i hodet.

Vi prøvde forresten noen hjelpemiddler også, en sånn pumpe blandt annet. Men dette syns han var litt flaut og ubehagelig. Men vi kom også over et annet produkt som var endel lettere og hadde god effekt. Blackbull het det og det funket. Sexen ble bedre og etterhvert var han blitt så trygg på seg selv at vi da kunne kutte dem ut. Nå er alt bra. Her er en link til hvor jeg kjøpte dem.

http://www.cosmopharmas.com

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Endret av Helen
  • 8 måneder senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet (endret)

Hei.

Dette kan jeg hjelpe deg med.

Jeg har en nabo som selger produkter på nettet, og der harde et produktsom heter Black Bull. Det er rene naturprodukter uten parabene. Dette kan hjelpe han i å få ereksjon. Du kan gå inn på www.cosmopharmas.no om se på det der. Du kan også bestille det er :)

Håper du finner svar :)

Innlegget er endret iht. KGs regler.

Helen, mod.

Endret av Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...