Gjest Janne25 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-)
Gjest Janne25 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Har du ikke fått svar, gutt? fikk en beskjed om at innlegget mitt havnet på feil sted...og jeg er definitivt ikke noe gutt;-)
Gjest StoreSky Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Stemmer ikke. Har vært med to høye slanke, den ene hadde over snitt, den andre under snitt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Ikke noen av disse mytene stemmer. En liten tjukkas med barnehender og dokkesko kan være på str med en hest, og motsatt fall kan vi snakke micropenis hos svære muskelbunter. Det er ingen sammenheng, men er du slank med gjennomsnittlig får du noen cm ekstra kontra tjukk med gjennomsnittlig, pga kroppsfettet rundt roten. Og trener du ofte får du sterkere ereksjoner, da virker man større. Lave menn ser ofte større ut, men det er synsbedrag.
Gjest Gjest_inka_* Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer? og da mener jeg ikke 14-15 åringer som ikke er ferdig utvokst altså:-) Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Den minste jeg har sett satt på en slank fyr på 196 (og den var LITEN! Faktisk såpass liten at jeg på et tidspunkt lurte på om det var en finger....)
aline Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 nei, det stemmer ikke, noe heller ikke størrelse på hender, føtter og fingre gjør. At det kan stemme på en og annen, klart, men du kan ikke se på en manns hender og vite hans utstyr, ei heller kan du se på en manns høyde eller tykkelse om han har sånn eller slik utstyr.
Gjest Janne25 Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Den minste jeg har sett satt på en slank fyr på 196 (og den var LITEN! Faktisk såpass liten at jeg på et tidspunkt lurte på om det var en finger....) Lurer litt på om dt er mange lave gutter som svarer her hehe...men dere må legge til alder og høyde......jg mener ikke ungutter på 14-15år som kanskje er 182 cm(som mange mener er høyt)og ikke ferdig utviklet...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Lurer litt på om dt er mange lave gutter som svarer her hehe...men dere må legge til alder og høyde......jg mener ikke ungutter på 14-15år som kanskje er 182 cm(som mange mener er høyt)og ikke ferdig utviklet... Jeg skjønner at du veldig gjerne vil ha denne myten bekreftet, men dessverre: høye gutter har ikke større penis enn lave gutter. (Er du kanskje en høy gutt på 14 selv?) Vedkommende på 196 var 25 år, forresten. Og 182 er ikke spesielt høyt for en voksen mann, det er såvidt over gjennomsnittlig.
soph Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Hm nei, tror nok ikke det stemmer. Min ex var vel ca. 192cm og han hadde en penis på rundt 12 cm. Mens min kjæreste nå er rundt 180cm og har en penis på 23cm.
Kakee Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 (endret) Høy kan jeg kanskje skjønne at du lurer på, men slank? Er det sånn at penisen vokser hvis en mann slanker seg? :klø: Endret 14. november 2008 av Kakee
Gjest Gjest_Kenneth_* Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Høy kan jeg kanskje skjønne at du lurer på, men slank? Er det sånn at penisen vokser hvis en mann slanker seg? :klø: På en måte gjør den det ja..d.v.s på overvektige menn så forsvinner mye av den synlige delen inn i fettet.Nå kan overvektige menn ha stor selv om de er overvektige,men den blir enda større hvis dem får bort fettet.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Nix, du må se på hendene! Er tommelen liten og butt er utstyret deretter, liten tommeltupp og ellers tykk tommel, vel..gjett...Typiske små hender gir samme indikasjon. Velproporsjonerte sterke senete hender er det perfekte. Noe annet veldig pussig er koblingen mellom forhud og øreflipp; lange flipper gir såkalt filtpenn. Lange tynne kvist-fingre gir skrekkelig lang og tynn penis. Jeg har jobbet på sykehus i mange år, og er ellers en erfaren dame, så jeg er desverre ikke helt på viddene med denne info. Visste ikke at menn hadde for vane å springe rundt på sykehuset med ereksjon...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Den minste jeg har sett satt på en slank fyr på 196 (og den var LITEN! Faktisk såpass liten at jeg på et tidspunkt lurte på om det var en finger....) Kanskje vi har pult samme fyr? Hehe.. Den absolutt minste jeg har sett, og da snakker vi ikke bare litt mindre enn snittet men en helt abnormalt kjempeliten lillefinger av en penis, var på den høyeste fyren jeg har datet. Han var sikkert rundt 196, og slank. Den største jeg har hatt var også på en høy (ca 184) og veldig slank mann. Når jeg tenker meg om så har jeg omtrent bare datet høye, slanke menn og det har vært stor variasjon på penisstørrelse. Så den myten kan nok avkreftes ja!
Gjest Gjest_line_* Skrevet 14. november 2008 #17 Skrevet 14. november 2008 Store hender sier alt! Jepp - det stemmer!! Jeg bor sammen med et skikkelig bevis på dette!
Stefan Skrevet 14. november 2008 #18 Skrevet 14. november 2008 Den eneste man kan gjøre for å vite penisstørrelsen på en mann er å dra av ham trusa... Andre kroppsdeler gir ingen pekepinn, og som oftest juger han når han åpner kjeften på dette punktet...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #19 Skrevet 14. november 2008 Den eneste man kan gjøre for å vite penisstørrelsen på en mann er å dra av ham trusa... Andre kroppsdeler gir ingen pekepinn, og som oftest juger han når han åpner kjeften på dette punktet... Selv ikke dette hjelper, du må gjøre ham kåt også.
Gjest UREGISTRERT GJEST Skrevet 14. november 2008 #20 Skrevet 14. november 2008 Svar:Ingen sammenheng. Jeg(mann),kjenner flere små, bittesmå menn (på 170cm ca),fra fotballtrening, som har digre peniser. Har ingen annen erfaring enn min egen, og den tilsier at lange menn har litt lange peniser, og oftest tynne stilker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå