Gå til innhold

Høy og slank=stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Nei. Jeg er 186 høy og rimelig slank. Snoppen er 15, og det er visst gjennomsnittet.

Skrevet
Stemmer dette utsagnet? bare litt nyskjerrig på om dette stemmer.noen erfaringer?

Det stemmer ikke.

Skrevet

Jeg er høy og slank mann, tissen min er 5cm lang 6 cm bred. Jeg kjenner mange andre som heller ikke har noe mer tross at de er over 190

hører ikke dette mer hjemme på seksualitet?

Skrevet

3 av mine exer er over 180 cm høye, 2 var normalt tynne, men ok bygd. Den siste var skikkelig godt bygd, personlig trener som jobb. Alle hadde penis i lengden 18-23 cm. Alt er relativt.

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg er høy og slank mann, tissen min er 5cm lang 6 cm bred. Jeg kjenner mange andre som heller ikke har noe mer tross at de er over 190

5 cm lang??? 6 cm bred, snakker du her om diameter? Det vil da si en omkrets på ca. 19 cm. Den skulle jeg gjerne ha tatt i øyesyn, hadde nok ikke passet til meg ;-).

Skrevet

:klø: Dette må være tull. Ingen voksne menn kaller penisen sin for "tissen". Og 5 cm lang og 6 cm bred må være de merkeligste proposjonene jeg noensinne har hørt om. :ler:

Skrevet

Statistikken jeg har sett viser at spesielt høye menn har en eller to ekstra cm ekstra i snitt. Litt men lite ekstra med andre ord

Skrevet

Det er helt korrekt.

Høy og slank = stor flott penis :lur:

Skrevet

etter min erfaring stemmer det.med noen unntak...

beste pekepinn på hvordan penis ser ut er og ta en kikk på hendene hans. ;)

Skrevet
etter min erfaring stemmer det.med noen unntak...

beste pekepinn på hvordan penis ser ut er og ta en kikk på hendene hans. ;)

Har erfaring med at verken skostr, størrelse på hender eller hvor høy mannen er har noen som helst sammenheng med kukken dems.. Blitt overasket på godt og "vondt" :gjeiper:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jepp. Høy og slank = stor pikk, om den høye og slanke mannen legger på seg derimot, og blir en høy og tykk mannen krymper penisen tilsvarende. Ganske logisk igrunn. :eeeh:

Skrevet
Har erfaring med at verken skostr, størrelse på hender eller hvor høy mannen er har noen som helst sammenheng med kukken dems.. Blitt overasket på godt og "vondt" :gjeiper:

å hva mener du med vondt?

• 2 år senere...
Gjest Gutt16
Skrevet

Bullshit :)

Jeg er bare 166cm høy, og min penis er 19cm lang. Jeg er 16år.

Penis vokser helt for seg selv og er uavhengig av bein, føtter, armer, hender, høyde eller noe annet på kroppen. ^^,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det legger seg fett rundt kuken også om man legger på seg, og da ser den mindre ut.

Statistisk sett av de to håndfullene jeg har vært borti så har de to minste kukene vært på lave menn(165-175). Men det kan jo være rent tilfeldig.

Skrevet

:klø: Dette må være tull. Ingen voksne menn kaller penisen sin for "tissen". Og 5 cm lang og 6 cm bred må være de merkeligste proposjonene jeg noensinne har hørt om. :ler:

Om den ikke var større såå,hva skulle han kaldt den???

Kuken eller staken,nei tror ikke det. :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Det er igrunnen min erfaring også.

Eneste jeg kan finne på å ha slike erfaringer hos, som kan ses utenpå, er at det virker som svarte menn generellt har større en hvite, men her også med unntak, på begge sider... :ler:

Hvordan går det ann å tro på slikt?

det lurer jeg også på, merkelig at noen tror på det.

Tror man da også på at man kan se trangheten på kvinnekjønnet? Høy og kraftig = dyp og vid? liten og nett= trang og kort?

eller er det bare menn man tror på slikt hos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...