Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Heisann Nå har de dessverre meldt sin ankomst, de fryktede småblødningene... (har akkurat begynt på nye piller) ... hmm, finnes det noen tips? Eller må man bare gå rundt med ekstra bind i vesken?
Gjest Sandbekken Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 hvilket p pille merke bruker du? jeg brukte cerrasette før, og blødde så og si nesten hele tiden en stund.. etter at jeg byttet merke så har mensen blitt helt normail igjen jeg hadde nok byttet hvis jeg var deg! orker ikke tanken på mellomblødning mer.. det er jo så irriterende! :/
Gjest Wind Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 (endret) Hvis du nettopp har begynt har det vel ikke noe å gjøre med om du hopper over mensen eller ikke? Vet at det er flere som får småblødninger hvis de hopper over den, men at det går bra ellers, f.eks. Ellers kan det jo bare være merket, eller rett og slett at kroppen tilpasser seg. Tror du kan gi det noen måneder i alle fall. Du ba om tips, ja. Du får vel bare gå med ekstra bind i veska. Evt. truseinnlegg. Er jo ofte ikke så store blødninger, da (derav "småblødninger"). Endret 14. november 2008 av Wind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå