Gå til innhold

søppelkasse med resirkuleringsdel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg ønsker meg en søppelkasse i flere deler, altså en del for vanlig avfall og en del til f.eks glass og bokser. Gjerne en del til plast ogå, men klarer meg med to.

Alternativet er å ha flere søppelbøtter, men dersom vet om noen slike søppelbøtter med flere "rom", så hadde det vært helt supert.

Håper noen kan hjelpe. På forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du skal ha på kjøkkenet eller ute?

Innendørs, så har de noen fine og rimelige på IKEA. En slik man kan henge/feste fast inni ett kjøkkenskap (t.ex under vasken) og man kunne ha 3 forskjellige dunker.

Om du mener til å ha utendørs, så må ta kontakt med renovasjonsfirmaet nær deg. Da kan du få en todelt - mat og restavfall, og en separat til papir

Skrevet

Hei,

Jeg tenker på innendørs. Er veldig skeptisk til søppelkasser fra Ikea (har hatt så dårlig erfaring med dem tidligere), men skal sjekke det ut. Tusen takk!

Noen andre som vet om andre merker?

Skrevet

Da kan du jo sjekke på andre steder også, som t.ex. Skeidar, Bohus, diverse kjøkkenbutikker, OBH Nordica (?), Claes Ohlson etc :)

Tror noen renovasjonsfirmaer også kan selge noe slikt for en billig penge - er rimelig sikker på at min pappa i Hønefoss fikk sin fra dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...