Gå til innhold

Kvinner går fra sextrøbbel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fornekter det ikke. Nå er det heldigvis sjelden et ultimatum, men dersom jeg måtte velge mellom sex og ingen kjærlighet, eller kjærlighet og ingen/dårlig sex, så hadde jeg valgt sex. Støtte og omsorg kan man tross alt få fra venninner, men jeg vil helst ikke ha sex med dem:-D

Så behovet for sex, er den viktigste grunnen til at jeg skaffer meg kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestedama

Hvis du vet vi vil fornekte det, hvorfor lager du denne tråden da?

Til orientering så har jeg brutt ut av forhold der han hadde mye lavere sexlyst enn meg. Jeg har også valgt bort en mann som hatet å bli sugd. Dette var i en bli kjent fase, vi hadde ikke hatt sex ei heller falt for hverandre, men jeg visste at jeg aldri kunne hatt en partner som ikke ville bli sugd. Det er det gøyeste jeg vet å suge pikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2394684.ece

Myten påstår at mannen blir mest misfornøyd når sexlivet svikter

Det viser jo at sex er det viktigste for kvinner. Ikke kjærlighet som de selv påstår. Men jeg vet at dere kvinner her vil fornekte det

Det viser at sex ihvertfall er EN av flere ting som MÅ fungere for å få forholdet til å gå, ja.

Jeg skal ihvertfall på ingen måte nekte for at ett ikke-fungerende sexliv, er en av de tingene som kan være med på å ødelegge ett forhold. Til tross for at mannen er flott på mange måter, så er altså sex og økonomi to av de tingene som KAN ta kverken på forholdet for mange tror jeg.

(liten skriveleif der, glemte "ikke-" og det var jo litt vesentlig.)

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Myten" er vel heller at det er mannen som blir misfornøyd med sex, men han blir i forholdet 10-15 år til for å mase på kona. Kvinner har vel litt mer vett enn dette kanskje, eller så er det fordi de vet tilbudene vil stå i kø på døra når de blir single igjen. Jeg synes menn bør slutte med å være så selvdestruktive og heller dra til utlandet for å treffe damer, så mannfolka også kan føle seg litt ettertraktet. Nordmenn er noen av de mest ettertraktede mennene i verden (unntagen i hjemlandet), husk det gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
"Myten" er vel heller at det er mannen som blir misfornøyd med sex, men han blir i forholdet 10-15 år til for å mase på kona. Kvinner har vel litt mer vett enn dette kanskje, eller så er det fordi de vet tilbudene vil stå i kø på døra når de blir single igjen. Jeg synes menn bør slutte med å være så selvdestruktive og heller dra til utlandet for å treffe damer, så mannfolka også kan føle seg litt ettertraktet. Nordmenn er noen av de mest ettertraktede mennene i verden (unntagen i hjemlandet), husk det gutter!

For noen " taperholdninger " ...og vrøvl ....fra deg

Hvorfor tror du at du er så " ettertraktet " i utlandet ?

Jeg ville som kvinne også gått fra en mann om sexen opplevdes helt forferdelig for meg .Helt logisk .Man har da ikke sex kunn for å tilfredsstille andre mener jeg .

blir det så nitrist - er det bedre å dra sin vei - fremfor å bli i det ulykkelige forholdet

som en ikke greier få til å fungere .Så klart kvinner gjør som artikkelen forteller .

Er nok menn som er flinkere til å bli i slike forhold år etter år .

Kanskje i håp om bedring etterhvert .Tross allt er det ikke lett å gå .

Det skal være bra ille -før en gjør noe så dramatisk .Tenker også økonomisk osv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2394684.ece

Myten påstår at mannen blir mest misfornøyd når sexlivet svikter

Det viser jo at sex er det viktigste for kvinner. Ikke kjærlighet som de selv påstår. Men jeg vet at dere kvinner her vil fornekte det

Hvorfor skal vi benekte at sex er viktig?

Og ja, klart jeg ville gått om sexen ikke fungerte, spesielt i starten av et forhold.

Men i et velfungerende langvarig forhold, tåler jeg godt noen motbakker seksuelt.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet vi vil fornekte det, hvorfor lager du denne tråden da?

Til orientering så har jeg brutt ut av forhold der han hadde mye lavere sexlyst enn meg. Jeg har også valgt bort en mann som hatet å bli sugd. Dette var i en bli kjent fase, vi hadde ikke hatt sex ei heller falt for hverandre, men jeg visste at jeg aldri kunne hatt en partner som ikke ville bli sugd. Det er det gøyeste jeg vet å suge pikk...

Av en eller annen grunn så virker det som om de få kvinnene som er sexgale og de få mennene som ikke er det veldig ofte møtes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så virker det som om de få kvinnene som er sexgale og de få mennene som ikke er det veldig ofte møtes. :)

Hva gjør man når sexlivet fungerer utmerket men ikke samlivet?

Vi har det sånn :tristbla:

Å være elskere er ikke aktuelt,vi trur begge at sex tilhører forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Benedicte_*
Av en eller annen grunn så virker det som om de få kvinnene som er sexgale og de få mennene som ikke er det veldig ofte møtes. :)

En annen hyppig omfavnet myte er at kvinner generelt er mindre opptatt av sex enn menn, eller mindre sexgale som du kaller det. Faktum er at sex betyr like mye for kvinner som for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen hyppig omfavnet myte er at kvinner generelt er mindre opptatt av sex enn menn, eller mindre sexgale som du kaller det. Faktum er at sex betyr like mye for kvinner som for menn.

Alle de sexgale kompisene jeg har klager på at damene deres ikke er sexgale nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de sexgale kompisene jeg har klager på at damene deres ikke er sexgale nok.

Er nok flere ( antall )sexgale menn - enn ( antall) kvinner .Men de finns - av begge kjønn .Er nok " sjeldnere " å finne en sexglad kvinne - enn en sexglad mann rett og slett .

Men sexlivet er likevell viktig for begge kjønn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tumlemusa

SEX betyr mest i et forhold.Fungerer ikke sexn så fungerer ikke forholdcet.Jeg må ha et bra sexliv for å fungere i et forhold..sånn er det bare...Jeg må kunne suge og få sæden..Jeg er viril og vil ha ofte sex...Hvis min partner er ulik meg og ikke vil det samme..ja da går jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tumlemusa
Er nok flere ( antall )sexgale menn - enn ( antall) kvinner .Men de finns - av begge kjønn .Er nok " sjeldnere " å finne en sexglad kvinne - enn en sexglad mann rett og slett .

Men sexlivet er likevell viktig for begge kjønn .

Det er her jeg tror du tar feil..Menn er ikke mere viril enn kvinner..det er en myte..Menn snakker og hevder at de kaN ha sex mange ganger i døgnet men det kan de ikke..etter ei stund er de utslitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er her jeg tror du tar feil..Menn er ikke mere viril enn kvinner..det er en myte..Menn snakker og hevder at de kaN ha sex mange ganger i døgnet men det kan de ikke..etter ei stund er de utslitt

Det er nok desverre ikke en myte . Jeg tror jeg har helt rett . Er lettere å finne en mann med stort sexbehov - enn blant kvinner . Heldig for meg - siden jeg er ( KVINNE ) selv . Jeg har jo en stor fordel - kontra menn her ....

Men menn blir raskere " slitne " JA - av sex , ja det kan stemme bra .Og der er jeg enig med dere .

Kvinner er langt mer " utholdne " her - langdistanse-elskere over tid -he he

Naturligvis .Mange kvinner er jo multiorgasmiske - ulik menn .Logisk .

Jeg kunne " slitt ut " 2 menn - med min lyst faktisk . Men har ikke tilgang på mer enn 1 mann .....så får klare meg med det . Men jeg er litt ulik andre kvinner - har jeg forstått på mine venniner osv . De syns deres menn er " krevende " igjen ...

Er mange kvinner med lite sexlyst - i forhold til menn . Leser jo stadig vekk om det problemet . Motsatt problem er sjeldnere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med flere forhold over årene er at de guttene jeg har truffet, ikke vil ha like mye sex som meg. De klarer seg med 1 - 2 ganger uken. Jeg, personlig synes at jeg har en normal sexlyst og vil gjerne ha sex ofte.

(Btw, hva er det med de fleste inne på KG og ikke kunne bruke komma og punktum ordentlig? Det skal ikke være mellomrom før komma og punktum.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er ettertraktet i utlandet...Og ikke bare for sex..

Sex lyst henger for meg sammen med hvordan kvinnen gjør ting også. Viser hun at hun har lyst på meg og at hun faktisk er sexy og vakker.. Da vil jeg ha henne hele tiden. Men er hun bare helt vanlig.. da dabber det fort av.. sånn er det bare..

Caracal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg hadde gått om sexlivet ikke ble "tilfredsstillende" nok for meg. Nå tenker jeg ikke orgasmemessig, men om jeg hadde måtte begynt å mase etter sex hadde jeg til slutt gått lei. Jeg er nok en ganske krevende person å forholde seg til, jeg ønsker gjerne sex flere ganger for dagen - ganske enkelt fordi jeg digger det og det er kjempegøy! En av de store turn-off'ene for meg er å måtte forholde seg til sexliv i senga hver gang - jeg må opp og ut av soverommet.

anywho, ja, jeg hadde nok gjort det slutt om ikke jeg elsket denne mannen over alt på jord. Det finnes tross alt flere fisk i havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...