Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hei! Jeg prøver nå å finne et sted der jeg kan bestille studiekatalog, helst fra studier i Olso og evt Bergen (kanskje trondheim). Viktigst er det å finne studiekatalog fra Høyskolen i Oslo og Universitetet i Oslo, men finner den ikke på siden deres! Noen som kan hjelpe meg litt?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Tror ikke studikatalogene er tilgjengelig enda, mener de kommer i januar 2009. Du bestiller dem hos den aktuelle høyskolen eller henter på vdg skole.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Januar!?! Jammen jeg må jo få litt tid på å bestemme meg da.... :/
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 De fleste universiteter og høgskoler har studietilbudet liggende ute på nettsidene sine, og som regel står det ca. det samme begge steder (selv om den ene kan være mer utfyllende enn den andre). Du får bare surfe rundt på nettet til januar, evt. se om skolen din har fjorårets studiekataloger liggende (forskjellen er ikke så stor fra år til år, tror jeg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå