Gjest Gjest__23 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hei, lurer på om jeg skal begynne på sykepleierutdanningen på Høyskolen i Buskerud, Drammen, men lurer på om noen av dere har erfaring med denne utdanningen på akkurat denne høyskolen. Har hørt masse rart om HiO. Går akkurat nå på økonomiutdanning på HiO, liker meg ikke så veldig der, synes det er kjeldelig, synes dessuten det er ganske slitsomt å reise innover med tog hver dag, NSB greier jo ikke å holde styr på alt det, og det er heile tida noe som ikke fungerer. Kom nesten for sent til eksamen nå på onsdag, men det er heller ikke aktuelt for meg å flytte til Oslo, siden jeg ikke får lån og stipend. ... Vil heller jobbe med mennesker, hjelpe mennesker, og vil føle at jeg har gjort noe godt for andre etter en arbeidsdag. Hadde derfor tenkt på sykepleier, men er litt usikker på høyskolen i denne forbindelsen. Noen her som har gått på HiBu i Drammen, eventuell noen som går dit akkurat nå. Hvordan er det med miljøet der? Har man god kontakt med hverandre ( synes Oslo er altfor stor by for meg)? Hvordan er utdanningsopplegget? Får man hjelp? Jeg er veldig takknemlig for tilbakemeldinger. Hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå