Gjest hil Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg litt her? Har akkurat fullført mitt første brett med p-piller og har slitt veldig med at jeg har blødning konstant. Såkalt mellomblødninger. Gikk bra den første uka etter jeg hadde startet på p-pillen, men derifra og frem til i dag så har jeg slitt med at jeg blør. I det siste så er det ikke så mye at jeg må bruke tampong, men dette er utrolig kjedelig i forhold til samleie! Syns det er flaut. Vet det er vanlig når man starter med p-pillen at man får mellomblødninger, men trodde ikke det var konstant hele tiden. Har nå begynt på nytt brett uten stopp pga at det passet ikke å få mensen da. Men hvor lenge kan jeg regne med at mellomblødninger varer? Og kan det være noe annet som er i veien? Lurer så forferdelig, og vil ikke gå til legen for å spørre om en "filleting".
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg litt her? Har akkurat fullført mitt første brett med p-piller og har slitt veldig med at jeg har blødning konstant. Såkalt mellomblødninger. Gikk bra den første uka etter jeg hadde startet på p-pillen, men derifra og frem til i dag så har jeg slitt med at jeg blør. I det siste så er det ikke så mye at jeg må bruke tampong, men dette er utrolig kjedelig i forhold til samleie! Syns det er flaut. Vet det er vanlig når man starter med p-pillen at man får mellomblødninger, men trodde ikke det var konstant hele tiden. Har nå begynt på nytt brett uten stopp pga at det passet ikke å få mensen da. Men hvor lenge kan jeg regne med at mellomblødninger varer? Og kan det være noe annet som er i veien? Lurer så forferdelig, og vil ikke gå til legen for å spørre om en "filleting". Hei! Hva slags piller bruker du da? Jeg går selv på cerazette og vet at svært mange får mellomblødninger og forstyrrelser i syklusen generellt. Det er rett og slett en bibirkning.. Det går seg ofte til etter noen måneder, men mange vil slite med mange og lange blødninger hele tiden dessverre.. Vet jo ikke hvilken pillle du bruker, men vil tro det samme gjelder flere merker..
Avalon Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 mellomblødninger gjelder for alle p-piller. Bivirkningene burde begynne å ta slutt etter en mnd vil jeg tro. Jeg var heldig med Loette 28, fikk ikke slike bivirkninger. Fikk det etter 2års bruk, pga at det er så lite hormoner i dem. Jeg har nå begynt med yasmin 28, har til nå bare hatt en bittebitte liten mellomblødning. P-pillene virker forskjelig på folk når det gjelder bivirkningene, men hvis det ikke gir seg i løpet av dette 2 brettet ditt, syns jeg du skal gå til legen. Man trenger ikke finne seg i alt av bivirkninger Når man får nok, så får man nok!
Gjest Mellomblødning. Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Hei! Jeg går på yasmin 28,og har hopper over den pillefru uken i 2 månder nå,men på det 3 brettet fikk jeg brun aktig utflod som jeg hadde i en uke,så begynnte jeg og blø veldig,vet noen hvor lenge dette varer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå