Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Mamma fyller 51 i januar, og jeg vil strikke noe til henne! Er blitt ganske så god på strikking nemlig Forslag til hva jeg kan strikke til henne??
Devilina Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Mamma fyller 51 i januar, og jeg vil strikke noe til henne! Er blitt ganske så god på strikking nemlig Forslag til hva jeg kan strikke til henne?? Spørs jo hva hun liker da.. er jo veldig populært med sjal.. har selv strikket et til mamma og svigermor til jul :gjeiper: ble drit stilig.. er enkelt og tar ikke lang tid.
Gjest Sativa Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Spørs jo hva hun liker da.. er jo veldig populært med sjal.. har selv strikket et til mamma og svigermor til jul :gjeiper: ble drit stilig.. er enkelt og tar ikke lang tid. Har du link til oppskriften?
Gjest Sativa Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Slike har jeg laget til mange. De plir kjempefine, og man lett sette sitt eget preg på dem. Jeg har også solgt en del. Jeg har brukt iglo garnet fra europrisveskeoppskrift
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 TS her. Har sett litt rundt. Er pannebånd, skjerf og vanter kjedelig? Eller ville dere mødre der ute blitt glad for det? Kom gjerne med andre forslag!!
Gjest Pysepus Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Min mamma hadde nok blitt kjempeglad for et sjal
Gjest Sativa Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Klart pannebånd, skjerf og sånn er herlig å få :-) Se på Garnstudio sine sider, masse herlig småstrikk i alle vanskelighetsgrader.
Devilina Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Har du link til oppskriften? Nei dessverre... den er egen komponert og sitter i hue, hehe... har bare tittet litt på forskjellige måter og ider og strikke sjal og så har jeg komponert en selv. Har sydd på noen små perler for effekt, kan prøve å få lagt inn bilde når jeg får somlet meg til det.... ting tar tid med meg :gjeiper:
Grønt blad Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 (endret) Et sjal i f.eks. Kid Silk (fra Garnstudio) eller liknende garn blir helt sikkert satt stor pris på. ev. et godt par sokker, panebånd e.l. Endret 23. november 2008 av Grønt blad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå