Barbie Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 http://tv2.timlanddata.no/Testdegselv2.php...et+du+om+sex%3F Ta testen.. Her er mitt svar: -------------------------------------------------------------------------------- Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Det ble svart feil på spørsmål 6,7,16 Det var vel det jeg viste..... Jeg er bare SÅ god! :oops:
Nilma Skrevet 16. juni 2003 #2 Skrevet 16. juni 2003 Det hjelper ikke hva der står, jeg må skryte litt! Mitt resultat: Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Ingen gale svar.....
Gjest 10na Skrevet 16. juni 2003 #3 Skrevet 16. juni 2003 Kan alt jeg............. alt rett - som forventet Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #4 Skrevet 16. juni 2003 Jeg fikk det klarte også WOW'en Suz - flink jente
Mathias Skrevet 16. juni 2003 #5 Skrevet 16. juni 2003 Mitt svar... : I alle....... ?!?.... Kan dette stemme tro???? Om du ikke har jukset, så burde du skrive bok!!!!
Barbie Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2003 Du juger nå Lasse.....? :o Du fikk ikke DET svaret....?
Tilde Skrevet 16. juni 2003 #7 Skrevet 16. juni 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Det ble svart feil på spørsmål 2 Tror også Lasse juger...
Mathias Skrevet 16. juni 2003 #8 Skrevet 16. juni 2003 Du juger nå Lasse.....? :o Du fikk ikke DET svaret....? Måtte ikke ta testen for å vite det om meg selv vel....
Gjest Vega Skrevet 16. juni 2003 #9 Skrevet 16. juni 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre...
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #10 Skrevet 16. juni 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Mener den har vært oppe før.
Livets datter Skrevet 16. juni 2003 #11 Skrevet 16. juni 2003 "Det får en si! Du er kanskje ikke selveste Don Juan, men du vet da å finne veien fra nakken til føttene på en ganske behagelig måte. Sjansen for at du kjenner til alt vesentlig for å tilfredstille ditt favorittkjønn er stor, og feilene dine er antgelig av teknisk art. Du skal være fornøy med deg selv!"
gutt_1982 Skrevet 16. juni 2003 #12 Skrevet 16. juni 2003 Jeg fikk: Veldig bra Det får en si! Du er kanskje ikke selveste Don Juan, men du vet da å finne veien fra nakken til føttene på en ganske behagelig måte. Sjansen for at du kjenner til alt vesentlig for å tilfredstille ditt favorittkjønn er stor, og feilene dine er antgelig av teknisk art. Du skal være fornøyd med deg selv! ... joda, jeg er fornøyd jeg
Gjest ØØH Skrevet 16. juni 2003 #13 Skrevet 16. juni 2003 Nå visste jeg hva en krummerik var, men at det skal være med å avgjøre hva jeg vet om sex er jo helt utrolig. bra test... Nå fikk jeg en WOW jeg også, så jeg er fornøyd. Ganske sikkert konge i senga og veiver sikkert damene lett rundt kølla.... :-?
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #14 Skrevet 16. juni 2003 Ganske sikkert konge i senga og veiver sikkert damene lett rundt kølla.... Dette fikk jeg bilder i hodet av Suz *tørker lattertårer*
Amica Skrevet 16. juni 2003 #15 Skrevet 16. juni 2003 Var vel ikke så vanselig å få en wow? Men jeg tror ikke jeg blir bedre i sengen av å vite hva en badetiss er... :-?
Fru Fomle Skrevet 16. juni 2003 #16 Skrevet 16. juni 2003 Veldig bra Det får en si! Du er kanskje ikke selveste Don Juan, men du vet da å finne veien fra nakken til føttene på en ganske behagelig måte. Sjansen for at du kjenner til alt vesentlig for å tilfredstille ditt favorittkjønn er stor, og feilene dine er antgelig av teknisk art. Du skal være fornøy med deg selv!
Dragsund Skrevet 16. juni 2003 #17 Skrevet 16. juni 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, bõde põ din egen kropp og det motsattes kj¼nn. Og enda bedre: Du vet n¼yaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din ogsõ! Vör sõ snill õ ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er sõ flaut for oss andre... Det ble svart feil põ sp¼rsmõl 3,14,16 Kan ikke vite alt!
Gjest ~Hanne~ Skrevet 16. juni 2003 #20 Skrevet 16. juni 2003 Jeg fikk ikke alt riktig, ergo så synes jeg sånne tester er utrolig teite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå