Gå til innhold

Tur sammen med kjæresten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mandy_*
Skrevet

Ja, som overskriften sier.... Jeg og min kjære skal på vår første ferietur sammen til våren / tidlig sommer...

Noen anbefalinger på hvor vi kan dra??

Jeg vil ihvertfall ha sol og varme, så det er et must!!

Vi liker å ta en fest i ny og ne, men jeg vil liksom ikke at det skal være et party sted med bare masse ville ungdommer på tur! :gjeiper:

Så bør det også være et sted hvor vi kan gjøre noe, eller se noe sammen... Ikke bare ligge på stranda liksom!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Barcelona? Der skal det være fin temperatur på den tiden. Jeg synes byen er kjempefin. Masse å gjøre og se på, i tillegg til at det er strand der.

Det er også muligheter for en skikkelig fest hvis dere har lyst til det. Jeg ville satset på et hotell som ikke ligger midt i byen, men likevel sentralt.

Skrevet

Jeg var i Egypt med kjæresten min i fjord sommer. det var veldig fint, men veeeldig varmt! sharm el sheik, der var det finfin strand, og mange utflukter man kunne dra på. feste gjorde vi ikke, så det vet jeg ikke.

eller kanskje Nice? der er jo alt kombinert; strand, fest, by, noe å gjøre/ se på:)

Gjest donna julianna
Skrevet

Kan anbefale øyhopping i kroatia. Var på det med en av mine beste venner, og tror nok den turen ville funka like bra med typen:)

Skrevet

Kroatia er kjempefint :) Zagreb er ikke noe særlig, men prøv følgende steder: Split, Hvar, Brac, Korcula, Dubrovnik, Pula...

Slovenia er også veldig romantisk etter min mening. Ljubljana er en kjempesøt liten by, men ligger ikke ved kysten... Slovenia har bare 5 km kyst, Piran er en veldig koselig by ved kysten, men det er ikke sandstrand... det er en fake standstrand på charterstedet Portoroz like ved, jeg personlig syntes Portoroz var litt harry... men Ljubljana, Bled og Piran kan anbefales i Slovenia :)

Barcelona er heller ikke et dumt tips :)

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Hei,

Jeg har ikke noe konkret å komme med, men jeg fant denne testen / konkurransen her i dag. Sjekk ut den, kanskje du får en ide du ikke har tenkt på før. www.sansereiser.no

Skrevet

Dubrovnik er kjempefint. Eller hva med Nice eller Cannes på den franske rivieraen?

Skrevet

Jeg og kjæresten var i Berlin første uka i juni dette året. Tro meg - du trenger ikke reise lenger sør for å få tak i varme! Lille nordiske meg holdt på å smelte.

Berlin var midt i blinken for kjæresten. Han fikk boltre seg i museer med alt fra tysk historie (Bismarcks hjelm, Hitlers globus og skrivebord, Trabier, you name it - tyskerne kan museum). Og det er store shoppingsgater og mange varehus. Å leie en sykkel for å sykle gjennom byen og særlig Tiergarten er kjempeflott. Tyske ungdommer vet å feste også. Alle er veldig velnnlige og høflige. Berlin er virkelig spennende for en ukes ferie.

Gjest Gjest_Bjørn_*
Skrevet
Ja, som overskriften sier.... Jeg og min kjære skal på vår første ferietur sammen til våren / tidlig sommer...

Noen anbefalinger på hvor vi kan dra??

Jeg vil ihvertfall ha sol og varme, så det er et must!!

Vi liker å ta en fest i ny og ne, men jeg vil liksom ikke at det skal være et party sted med bare masse ville ungdommer på tur! :gjeiper:

Så bør det også være et sted hvor vi kan gjøre noe, eller se noe sammen... Ikke bare ligge på stranda liksom!! ;)

Sjekk www.ferietipset.no

Masse bra tips der, i tillegg til en konkurranse som var svært enkel.

Skrevet

Et tips: Parga i Hellas. Det er en liten by helt nord-vest i landet, ikke langt fra grensen til Albania. Selve byen er nydelig. Hotellene er maskert som villaer med bassenger på baksiden, så når du går gjennom byen får du en følelse av at du faktisk ikke er på et ''charter sted'', men i en hvilken som helst by. Den er også passe liten, så det er ingen ''party till you drop'' følelse her. Men det er mange barer på kaien, så dere kan ta dere en liten fest dersom dere vil. Shopping er litt begrenset, vi kom over alt på 2-3 dager, men det var nok for oss. Der er det også mange muligheter til å ta utflukter til greske øyer eller Albania. (anbefales dersom dere er der mer enn en uke - som sagt, en liten by)

Hovedstranden er akkurat passe stor, og ligger i en lagune, så snorkling er et must.:)

Jeg og min kjære reiste der nå i sommer, og det var superromantisk. Det kan absolutt anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...