Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Har fått kløe (mest utvendig) og klumpete utflod, er det mest sannsynlig at det er sopp? ingen lukt. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Er ikke noen lege, men det høres ut som om det kan være det ja. Jeg hadde kjøpt canesten på apoteket, krem og stikkpille og ventet en dag eller to og sett om det ble bedre. Hvis ikke, dra til legen å få resept på en pille man svelger som alltid har funket for meg. Der får du også sjekket om det kan være noe annet, og det er jo greit
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Er ikke noen lege, men det høres ut som om det kan være det ja. Jeg hadde kjøpt canesten på apoteket, krem og stikkpille og ventet en dag eller to og sett om det ble bedre. Hvis ikke, dra til legen å få resept på en pille man svelger som alltid har funket for meg. Der får du også sjekket om det kan være noe annet, og det er jo greit takk for svar! Tar det lag tid før Canesten virker? Skal man bare ta én stikkpille?
LovvLee Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 (endret) kremen lindrer en god del med en gang. stikkpillen har jeg bare prøvd en gang, da fungerte den ikke og etter en dag til med kløhelvete gikk jeg til legen. Da hadde det visstnok spredd seg en del, fikk resept på pille av han, og det gikk over etter noen få dager. edit: har logget inn nå, var meg i sted og. Endret 13. november 2008 av LovvLee
Saeria Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Den kombinasjonspakken med en pille og krem har fungert som en kule på meg, når jeg har hatt soppinfeksjon.
Hinata Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Har fungert på meg også.. Bedring i løpet av et par dager..
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Må stikkpillen settes etter at jeg har lagt meg så den ikke renner ut igjen?
Saeria Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg ville satt den inn før leggetid, ja. Det vil komme rester ut dagen etter, så et truseinnlegg eller no, er ikke så dumt.
Hinata Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Må stikkpillen settes etter at jeg har lagt meg så den ikke renner ut igjen? Det skal du, og det er bruksanvisning med esken, vanskelig å gjøre noe feil da..
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Takk for svar, alle sammen! Da kjøper jeg meg en pakke på vei hjem fra jobb. Håper det virker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå