Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg tok medisinsk sen-abort (14+5) i begynnelsen av denne uka. Morkake ble undersøkt- og alt så ut til å ha kommet ut. I går og dag har jeg hatt vondt i hodet- murring som paracet ikke tar knekken på (jeg pleier ikke å ha vondt i hodet). Jeg er litt slapp og giddaslaus (men det var jeg jo før aborten også). Matlysten er heller ikke tilbake (hatt veldig dårlig matlyst den siste mnd). Kroppstemperaturen er innenfor normalen, men ca 0,5 høyere enn hva den ble målt tre ganger på sykehuset. Jeg blør "normalt", men vet at blodet mitt koagulerer raskt- så blir fort "klumpete"/slimete. Jeg fikk jo beskjed om å følge med på formen min, men lurer jo nå på om det er noe- eller om det bare er jeg som er ekstra obs. Noen som kan si litt om hvilke symptomer jeg bør være obs på- og når jeg evt skal ta kontakt med legen/avdelingen? På forhånd tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg tok medisinsk sen-abort (14+5) i begynnelsen av denne uka. Morkake ble undersøkt- og alt så ut til å ha kommet ut. I går og dag har jeg hatt vondt i hodet- murring som paracet ikke tar knekken på (jeg pleier ikke å ha vondt i hodet). Jeg er litt slapp og giddaslaus (men det var jeg jo før aborten også). Matlysten er heller ikke tilbake (hatt veldig dårlig matlyst den siste mnd). Kroppstemperaturen er innenfor normalen, men ca 0,5 høyere enn hva den ble målt tre ganger på sykehuset. Jeg blør "normalt", men vet at blodet mitt koagulerer raskt- så blir fort "klumpete"/slimete. Jeg fikk jo beskjed om å følge med på formen min, men lurer jo nå på om det er noe- eller om det bare er jeg som er ekstra obs. Noen som kan si litt om hvilke symptomer jeg bør være obs på- og når jeg evt skal ta kontakt med legen/avdelingen? På forhånd tusen takk! Synes du skal kontakte legen eller avdelingen og forhøre deg. De kjenner både til deg og til hvilke tegn du skal se etter. Vil også tro at det er tryggere for deg å få svar fra noen som vet det. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå