Gå til innhold

Krabi Reise + Været ?


Gjest linda 23

Anbefalte innlegg

Gjest linda 23

Hei

Jeg skal til Thailand Ao Nang Krabi nå i november og ut i begynnelsen av desember er det noen som vet hvordan været er der i disse månedene?

Er kjempe redd for att vi skal komme ned å det regner i 14 dager ?! :(

Er det også noen som har tips på utflykter i Krabi Thailand ?

Tusen Takk

Mvh Linda 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har vært i Thailand flere ganger i regntiden og jeg tror ikke du trenger å være redd for 14 dager med regn. Men ja, du kan nok regne med at det kommer litt regn men det kommer som regel som kortere og kraftige regnskyll og så klarner det opp igjen. Er det Ao Nang dere skal bo på? Skal dere innom Bangkok også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linda 23
Hei

Jeg har vært i Thailand flere ganger i regntiden og jeg tror ikke du trenger å være redd for 14 dager med regn. Men ja, du kan nok regne med at det kommer litt regn men det kommer som regel som kortere og kraftige regnskyll og så klarner det opp igjen. Er det Ao Nang dere skal bo på? Skal dere innom Bangkok også?

Vi skal bo på Krabi -Ao Nang Resort and Spa hotell..Nesten sikkert på att det heter det :)

Så deilig att det ikke er regn i 14 dager for det er utrolig kjedelig om det skulle bli det, greit nok med lit regn på kvelds tid.

Så du regner med jeg kan komme hjem fin å brun...er det forresten varm der nå i denne perioden? Er det stor endring på været fra de ulike øyene?

Tror ikke vi skal dit men absolute en tur ut til lit øyer om det er bra?

og Puhket bra der?

Tusen Takk for svar ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bo på Krabi -Ao Nang Resort and Spa hotell..Nesten sikkert på att det heter det :)

Så deilig att det ikke er regn i 14 dager for det er utrolig kjedelig om det skulle bli det, greit nok med lit regn på kvelds tid.

Så du regner med jeg kan komme hjem fin å brun...er det forresten varm der nå i denne perioden? Er det stor endring på været fra de ulike øyene?

Tror ikke vi skal dit men absolute en tur ut til lit øyer om det er bra?

og Puhket bra der?

Tusen Takk for svar ! :)

Er det regntid der nå? Er ikke det når sommer tid er her ikek i November Desember vell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her nærmer man seg ekvator så det er alltid varmt her. Se på http://www.weatherbase.com/weather/weather...mp;units=metric så vil du se at snitttemperaturen er ca 27/28 grader hele året. Når det gjelder regntiden så har den sitt høydepunkt i september og er på hell i november. Men selv om det er overskyet så er sola ekstremt sterk og jeg blir iallefall svidd på 1-2-3 så ikke være gnien med solkremen :gjeiper:

Det er alltid kjekt å besøke andre øyer og Phuket (og Patong stranden) er ganske så populær så det er ganske hektisk i forhold til Ao Nang...iallefall på de tidspunktene jeg besøkte plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke regntid i Krabi nå - regntiden er på sommeren. Vi var der på denne tiden i fjor, og opplevde kun et kort regnskyll som varte i ca. 20 minutter.

Temperaturen på denne tiden ligger rundt 30 grader... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Her nærmer man seg ekvator så det er alltid varmt her. Se på http://www.weatherbase.com/weather/weather...mp;units=metric så vil du se at snitttemperaturen er ca 27/28 grader hele året. Når det gjelder regntiden så har den sitt høydepunkt i september og er på hell i november. Men selv om det er overskyet så er sola ekstremt sterk og jeg blir iallefall svidd på 1-2-3 så ikke være gnien med solkremen :gjeiper:

Det er alltid kjekt å besøke andre øyer og Phuket (og Patong stranden) er ganske så populær så det er ganske hektisk i forhold til Ao Nang...iallefall på de tidspunktene jeg besøkte plassene.

Så flott da att det ikke blir regn det er mitt verste mareritt hehe...:)

Tusen Takk for tillbake meldinger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke regntid i Krabi nå - regntiden er på sommeren. Vi var der på denne tiden i fjor, og opplevde kun et kort regnskyll som varte i ca. 20 minutter.

Temperaturen på denne tiden ligger rundt 30 grader... :sol:

Ok så ikke regntid der nå perfekt.

Så allt i allt var været perfekt når du var der i fjor ved denne tiden?

Bodde du i Krabi? Bra plas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...