Gjest Under lupen Skrevet 15. november 2008 #41 Skrevet 15. november 2008 Er det han som er sammen men Reine Trin? Mons Larsen er sammen med Reine Trin ja. Litt av et radarpar. Krøller har de begge to også.
Gjest ts Skrevet 15. november 2008 #42 Skrevet 15. november 2008 Men jeg bryr meg ikke sååå mye om Lars Monsen lenger, siden han har jo dame.. Men Jarle Andhøy...!!! Kan hende han har dame og. Men han er uansett mer passende for meg.
Gjest hmrk Skrevet 15. november 2011 #43 Skrevet 15. november 2011 Men jeg bryr meg ikke sååå mye om Lars Monsen lenger, siden han har jo dame.. Men Jarle Andhøy...!!! Kan hende han har dame og. Men han er uansett mer passende for meg. Ja, Jarle Andhøy er deilig!!!
makkapakka Skrevet 15. november 2011 #44 Skrevet 15. november 2011 nei ikke av utseende og ikke når han åpner kjeften
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #45 Skrevet 16. november 2011 nei ikke av utseende og ikke når han åpner kjeften Monsen eller Andhøy? Må innrømme at i et rom med bare Andhøy går det fint at vi ikke prater så mye...
makkapakka Skrevet 16. november 2011 #46 Skrevet 16. november 2011 Monsen eller Andhøy? Må innrømme at i et rom med bare Andhøy går det fint at vi ikke prater så mye... i overskriften sto det bare Monsen, det var han jeg mente.. Andhøy er en annen godsak..
Norna Skrevet 16. november 2011 #48 Skrevet 16. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=hD1QrPOvEvA
challenger Skrevet 16. november 2011 #50 Skrevet 16. november 2011 Nei han finnes ikke sexy i mine øyne! Ser for meg at han lukter vondt, han ser liksom så uflidd/møkkete ut. Det skjegget, barten og håret hjelper ikke akkurat på
hulaboer Skrevet 16. november 2011 #51 Skrevet 16. november 2011 Det er vel som det pleier å være; masse muskler og null hjerne. Man bør vel ha et visst intellektuelt nivå for å kunne overleve i villmarken?
edderkoppdame Skrevet 16. november 2011 #52 Skrevet 16. november 2011 jeg synes han er sexy, og synes ikke det gjør noe om han i tillegg lukter litt mann
Saleried Skrevet 16. november 2011 #53 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes ikke han er sexy. Han er for hårete og dyreaktig.
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #54 Skrevet 16. november 2011 Forresten, en eks kallte ham for 'bomse-kjekk'. Haha
Gjest hmrk Skrevet 16. november 2011 #56 Skrevet 16. november 2011 Huff nei :gjeiper: Han forklarte det med at han så bra ut til å likne på en boms. Hihi Ser jo at han virker sjarmerende, men sexy? Big fat no!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå