Karense Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har de siste to ukene opplevd tidvise stikninger inni i brystene, ikke samtidig i begge, men det skjer i begge. Det er ganske ubehagelig, og jeg lurer på om noen vet hva det kan være? Varer i ca fem sekunder. Tror ikke at det er noe farlig, men det er sikkert flere som har opplevd det, og kanskje har noen formeninger. Takknemlig for alle svar
Gjest Pupsilure Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det kan være at du har strekt en muskel eller noe. Det har skjedd med meg i det siste, etter å ha ligget litt rart på kjærestens bryst. Ble ganske redd, for det stikker skikkelig, men har lest litt om det, og det var nok en strekk av noe slag
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Har de siste to ukene opplevd tidvise stikninger inni i brystene, ikke samtidig i begge, men det skjer i begge. Det er ganske ubehagelig, og jeg lurer på om noen vet hva det kan være? Varer i ca fem sekunder. Tror ikke at det er noe farlig, men det er sikkert flere som har opplevd det, og kanskje har noen formeninger. Takknemlig for alle svar Det stikker i mine også.. Eller egentlig mest på høyre bryst. Kjennes ut som noen stikker til med nåler.. Vet ikke hva det kommer av, men er vel som en annen sier her, at det kanskje er en type strekk. For min del synes jeg det er fint å kjenne at det stikker litt. Jeg går nemlig og innbiller meg at jeg er gravid om dagen..
Gjest Gjest_Murmel_* Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Det stikker litt i mine også og de er veldig ømme. Aner ikke hva det er. Har i tillegg litt smerter i underlivet.. Hm..:s
Gjest Solsikke Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg har også hatt stikking i muskulaturen rundt brystene, ble veldig bekymra og gikk til legen med det. Hun fant ut at det var senebetennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå