Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i ny bransje i nytt selskap med en utdanning som er ikke-økonomisk (=tøft). Men man lærer jo noe, og jammen vet jeg ikke om jeg er til reell nytte ennå. Videre etter dette året er det naturlig å tenke på hva man vil videre i selskapet, og hva man vil spesialisere seg på/jobbe mer med.

Hvordan vite det?

Kan ikke andre se hva man passer til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det for mange albuer...mange slåss om oppmerksomheten og miljøet er veldig kommersielt. Selv trives jeg ikke midt i et slikt miljø.

Skrevet

Mulig andre kan synse litt om hva du kan passe til etter hvert, men er det ikke mer viktig å kunne jobbe med noe som du føler du passer til?

Ofte faller slikt på plass etter hvert. Ha is i magen og ta litt mer tid til hjelp. Plutselig en dag så bare "vet" du hvor du vil videre.

Skrevet
Mulig andre kan synse litt om hva du kan passe til etter hvert, men er det ikke mer viktig å kunne jobbe med noe som du føler du passer til?

Ofte faller slikt på plass etter hvert. Ha is i magen og ta litt mer tid til hjelp. Plutselig en dag så bare "vet" du hvor du vil videre.

Takk :-)

Håper det.

Føler meg unyttig og at jeg ikke bidrar så mye, kun at jeg er på læring og hele tiden er det masse jeg ikke kan. Tror jeg vilo passe mye bedre på en annen avdeling, uten at ejg helt vet hvilken og med hva.

Skrevet

Snu litt på det, heller: Om du hadde følt at alt falt på plass fra første stund, hvor lang tid tror du det ville ta før du kjedet deg i jobben?

Det er ikke noe unormalt at det tar et års tid å bli varm i trøya i ny jobb. :-) Dog, du skal selvsagt være oppmerksom og lytte til deg selv om dette fremdeles føles helt galt om en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...