Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Ja, hva er egentlig forskjellen? Og jeg lurer spesielt på hva "å elske" er?
Gjest voksen nok Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det finner du ut når du er voksen nok
Gummiloppa Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Min definisjon av å elske er at man har sex med en person man har følelser for/elsker. Når man knuller/puler så er det bare sex.
Gjest *Ulla* Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 For meg: Elske - ømt, intimt og intenst med en person man elsker Knulle - rått og sexy med hvem som helst Sex - "vanlig", uttrykket dekker alt seksuelt
aline Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 sier meg enig med Ulla, min definisjon er også: Elske - gjør jeg med en jeg elsker/er inderlig glad i, det er ømt, nært, intenst og følelsesladd. Det er følelsene oss imelllom som skaper den største greia, selve utførelsen av sexen er litt mer underordnet. Knulle - rått og sexy, fokus er mer på det en på glad i-følelser, om jeg elsker personen eller ikke, er ikke greia. Sex - er mer en fellesbetegnelse. Jeg har sex, det sier ikke noe om om jeg elsker eller knuller, det kan innebære begge deler og er bare en mer generell beskrivelse.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 sier meg enig med Ulla, min definisjon er også: Knulle - rått og sexy, fokus er mer på det en på glad i-følelser, om jeg elsker personen eller ikke, er ikke greia. Men det er fullt mulig å knulle selv om det er sterke følelser med i bildet også.
aline Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Men det er fullt mulig å knulle selv om det er sterke følelser med i bildet også. HELT klart, vil vel faktisk påstå at det er enda mer rått å knulle en man har sterke følelser for. For ikke å snakke om at det går an å blande, det går an å variere mellom å knulle og å elske med sin kjære, i en runde. Begynne røft og avslutte nært og deilig, eller omvendt. eller bare mikse. (hmmm... akkurat nå savnet jeg en kjæreste kjenner jeg. hrmf)
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Minner meg om eksen min:-D Som ble opprørt når jeg sa at vi knullet. Han mente at vi elsket. Sa en mann som hadde så store bindingsproblemer at han fikk vondt i halsen av å prøve å si 'glad i deg':-D Jeg kan trygt forsikre dere at den sexen ikke var mye i nærheten av å elske!
tommygutten Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Elske gjør man med den man elsker for en lengre tid. Knulle gjør man med den man elsker der og da i øyeblikket. mmmmm....... godt!
Gjest Glør Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Elske er kjedelig, og det menn kaller det dersom de er dårlige i senga. Knulle er sex med fokus på fysisk nytelse. Og sex er det kliniske navnet på de samme tingene.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Ja, nemlig. Sikkert derfor den x'en min ville at det skulle kalles 'elske':-D Han var sykt dårlig i senga. Så vi knullet vel egentlig ikke heller da. Vel, kanskje, han hadde i det minste fokus på sin egen fysiske nytelse:-D
Furstina Skrevet 21. juli 2010 #12 Skrevet 21. juli 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå