blåmeisa Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hvilket redigeringsprogram bruker dere på bildene? Gratis??
blåmeisa Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Paint.NET. Gratis og veldig bra. er det mange funskjoner der?
Gjest itla Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 (endret) Photoshop.com er Adobe Photoshops enklere og gratis webgrensesnitt-variant. Har basisfunksjoner som crop og resize, autocorrect, touchup, muligheter for å stille hvitbalanse etc, og fargejusteringer. Du registrerer deg som bruker, og kan så laste opp bilder. Et annet alternativ er Gimp, men det fordrer at du er på Windows (jeg sitter på Mac, så har ingen erfaringer med programvaren). Endret 12. november 2008 av itla
Hestehov Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg bruker Gimp og er veldig fornøyd. Tok litt tid å lære alle funksjonene, men sånn er det med alle program, så det er bare å prøve seg frem.
ty_pennington Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Google Picasa kan også gjøre endel småredigeringsarbeid, som å rette opp horisont, crop (utsnitt), endre fargebalanse og kontrast etc., i tillegg til å være et veldig bra program til å organisere og se igjennom bilder i.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Photoshop.com er Adobe Photoshops enklere og gratis webgrensesnitt-variant. Har basisfunksjoner som crop og resize, autocorrect, touchup, muligheter for å stille hvitbalanse etc, og fargejusteringer. Du registrerer deg som bruker, og kan så laste opp bilder. Et annet alternativ er Gimp, men det fordrer at du er på Windows (jeg sitter på Mac, så har ingen erfaringer med programvaren). Har laget meg konto på photoshop nå. Vet du om bildene mine "offentliggjøres" der? Såvidt jeg fikk se så får jo jeg tilgang til andre sine bilder. Er ikke så veldig interessert i å laste opp feriebildene mine hvis andre kan se dem også..
Gjest itla Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Har laget meg konto på photoshop nå. Vet du om bildene mine "offentliggjøres" der? Såvidt jeg fikk se så får jo jeg tilgang til andre sine bilder. Er ikke så veldig interessert i å laste opp feriebildene mine hvis andre kan se dem også.. Bildene offentliggjøres bare hvis du legger dem i "My Gallery".
flickan Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Jeg har MAC og bruker gimp. Veldig bra program.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå