Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilket redigeringsprogram bruker dere på bildene? Gratis??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paint.NET. Gratis og veldig bra.

Skrevet
Paint.NET. Gratis og veldig bra.

er det mange funskjoner der?

Skrevet (endret)
Photoshop.com er Adobe Photoshops enklere og gratis webgrensesnitt-variant. Har basisfunksjoner som crop og resize, autocorrect, touchup, muligheter for å stille hvitbalanse etc, og fargejusteringer. Du registrerer deg som bruker, og kan så laste opp bilder. Et annet alternativ er Gimp, men det fordrer at du er på Windows (jeg sitter på Mac, så har ingen erfaringer med programvaren). Endret av itla
Skrevet

Jeg bruker Gimp og er veldig fornøyd.

Tok litt tid å lære alle funksjonene, men sånn er det med alle program, så det er bare å prøve seg frem. :)

Skrevet

Google Picasa kan også gjøre endel småredigeringsarbeid, som å rette opp horisont, crop (utsnitt), endre fargebalanse og kontrast etc., i tillegg til å være et veldig bra program til å organisere og se igjennom bilder i.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Photoshop.com er Adobe Photoshops enklere og gratis webgrensesnitt-variant. Har basisfunksjoner som crop og resize, autocorrect, touchup, muligheter for å stille hvitbalanse etc, og fargejusteringer. Du registrerer deg som bruker, og kan så laste opp bilder. Et annet alternativ er Gimp, men det fordrer at du er på Windows (jeg sitter på Mac, så har ingen erfaringer med programvaren).

Har laget meg konto på photoshop nå. Vet du om bildene mine "offentliggjøres" der? Såvidt jeg fikk se så får jo jeg tilgang til andre sine bilder. Er ikke så veldig interessert i å laste opp feriebildene mine hvis andre kan se dem også..

Skrevet
Har laget meg konto på photoshop nå. Vet du om bildene mine "offentliggjøres" der? Såvidt jeg fikk se så får jo jeg tilgang til andre sine bilder. Er ikke så veldig interessert i å laste opp feriebildene mine hvis andre kan se dem også..

Bildene offentliggjøres bare hvis du legger dem i "My Gallery".

Skrevet

Jeg har MAC og bruker gimp. Veldig bra program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...