Gå til innhold

MENSEN/HØYDE/BRYSTER

Gjest MENSEN/HØYDE/BRYSTER

Fremhevede innlegg

Gjest MENSEN/HØYDE/BRYSTER
Skrevet

Hei!

Jeg fyller 15 år i begynnelsen av Mars. Jeg fikk mensen da jeg var ca 12-13 år. Nå er jeg ca 163 cm høy.. Jeg lurer på, kommer jeg til å få større bryster, og kommer jeg til å bli høyere?

Vet dere om noen som snart ble 15 år/var i slutten av 14 årene og hadde småe bryster( ca 65 a i bh størrelse) og som var ca 163 høy og som ble ca 168 cm høy, og fikk ca 70b i bhstørrelse?

Tror dere at brystene mine kommer til å vokse? For jeg kan virkelig, virkelig ikke ha så småe bryster resten av livet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Jeg hadde helt glemt den siden der av tenårene. Du må nok bare ta tiden til hjelp vennen, stundom er det ikke så viktig. Du har fortsatt mange år igjen å utvikle deg på :)

Ikke røyk, det hemmer veksten!

Skrevet

Litt rart at du ikke vet mer nøyaktig når du fikk mensen.

Skrevet
Hei!

Jeg fyller 15 år i begynnelsen av Mars. Jeg fikk mensen da jeg var ca 12-13 år. Nå er jeg ca 163 cm høy.. Jeg lurer på, kommer jeg til å få større bryster, og kommer jeg til å bli høyere?

Vet dere om noen som snart ble 15 år/var i slutten av 14 årene og hadde småe bryster( ca 65 a i bh størrelse) og som var ca 163 høy og som ble ca 168 cm høy, og fikk ca 70b i bhstørrelse?

Tror dere at brystene mine kommer til å vokse? For jeg kan virkelig, virkelig ikke ha så småe bryster resten av livet..

puppene dine er ferdig utvokst når du er ca 20år, de blir nok sstørre skal du se!

ikke bry deg om hvordn puppene dine er :P .

og vokse gjør du sikkert, men hvis foreldrene dine er lave er det ikke sikkert at du vokser noe serlig mer. men du blir ca midt i mellom foreldrene dine :)

Skrevet

jeg var høy og hadde null pupper frem til jeg var 16 år. da begynte de plutselig å vokse, og vips så bruker jeg c og d-cup.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men tror ikke puppene mine vokste så mye mer etter jeg fikk mensen, men tror det varierer fra person til person.

Skrevet

Sånn som mange andre her også har skrevet, høyden vil noe lignende dine foreldres høyde.

Puppene dine vil nok også vokse mer med tiden.

Noen sier puppene slutter å vokse når du har fått mensen men det er bare bull.

Du er ferdig utvokst i ca 20års alderen.

Du skal visst nok slekte på puppestørrelsen til din mor, dette gjelder for noen og andre ikke.

Min mor og 2 søstre ligger på DD-G cup faktisk, mens jeg sitter her med 75B/C.

Jeg er også 163 høy, og trives med det :)

Kortere vei til bakken om jeg skulle falle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...