Gjest Grafica Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg har de to siste dagene følt at jeg brygger på en influensa, og sjekka tempen min nå nettopp... Den er 0,6 grader LAVERE enn normaltemperaturen min? Jeg har vært kald hele dagen, og sørga for å ha på meg varme klær og drikke mye varm drikke. Jeg får det ikke til å henge på greip. Har jeg omvendt feber? Om noen kan hjelpe meg med å løse dette mysteriet, blir jeg veldig lykkelig
Gjest LanaLane Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hadde det på samme måte som deg i forrigårs:) Skikkelig febersymptomer, var iskald i det ene øyeblikket, svettet som fy i det neste. Tok tempen, 35,6. Synes å huske pappa sa han hadde fått beskjed av legen sin at kroppen setter ned temperaturen når den får "forvarsel" om at feber kan oppstå for å jevne ut. Skjer gjerne om man har vært småsyk en stund med hosting og snørr. Her står det noe om lav "feber"lommelegen (men fant ingenting som kunne backe opp det jeg har hørt)
Gjest Sativa Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Man kan få litt lavere temperatur hvis man har lavt stoffskifte vet jeg. Selv har jeg alltid hatt en normaltemp på ca 35,5 grader,og føler meg skikkelig guffen hvis jeg har f. eks. 37,2 grader. Aner ikke hvorfor egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå