ToveM Skrevet 22. november 2008 #21 Skrevet 22. november 2008 Tror det var ca en halv time fra sentrum ( fra charles de Gaulle), eller noe i den dur i alle fall.
mia83 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. november 2008 Å det er ikke lengre nei.. Trodde det var lengre jeg
Gjest Aneetah Skrevet 23. november 2008 #23 Skrevet 23. november 2008 nja, det er vel mer enn en halvtime, men ikke mye. Vi bodde på et hotell i sentrum av Paris, stod opp 9, tok toget 10 og var der 11, sånn ca veldig lettvint i hvertfall.
Gjest Lancelotte Skrevet 23. november 2008 #24 Skrevet 23. november 2008 Huff, nei, var der når jeg var yngre, og var til og med da ganske skuffet.. Asterix parken derimot... fantastisk, mye mer å gjøre og oppleve i alle fall. Disneyparken er det mer å se.
fløtepia Skrevet 23. november 2008 #25 Skrevet 23. november 2008 Noen som vet hvordan det er i parken i januar/februar og om parken i det hele tatt er åpen?
Gjest Aneetah Skrevet 24. november 2008 #26 Skrevet 24. november 2008 Huff, nei, var der når jeg var yngre, og var til og med da ganske skuffet.. Asterix parken derimot... fantastisk, mye mer å gjøre og oppleve i alle fall. Disneyparken er det mer å se. Det er ikke så mange svære attraksjoner i Disneyland nei, men jeg slet med å holde tårene tilbake av mange av tingene som var å se på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå