Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!

pia

Anbefalte innlegg

Næmmen har du åpnet dagboka igjen!! :o Det visste jeg ikke :-( ..men har jo fulgt med deg i de andre dagbøkene da, så jeg vet jo hva som har skjedd allikevel! :wink:

Har allerede gratulert deg på SMS, men man kan vel ikke gratulere for mye når det gjelder slike begivenheter, eller hva?? :wink:

GRATLA SÅ MYE MED SPIREN!!! DETTE FORTJENTE DERE VIRKELIG!!!!!

nå satser vi på at alt går bra for dere!!!

Nyyyt graviditeten (om du kan) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TUSEN TAKK FOR HILSNER :kysse:

I dag har jeg fått svar på blodprøven og ten var positiv JIPPI :sjarmor::sjarmor:

Hcg var på 220 som er veldig på dag 12 :hoppe::hoppe:

Så nå var det og holde det hemmelig da ikke så lett det hi,hi, men har lyst og holde det til etter ferien ihvertfall da er jeg 11 uke på vei.

Skal på UL siste uken i juli eller første i aug ikke så lett når det er ferie tider.

klemmer fra Pia :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdag og det regner ser ut som det er høst her i stavanger.

hvor blir det av sommeren da :evil:

Hadde en fin dag på torsdag,men ellers har det vært drittvær jaja det kommer nok når jeg skal har ferie :sjarmor::sjarmor:

Jeg hadde planlagt og sove lenge i dag siden det er fri og helg, men neida halv ni var jeg oppe jaja får jo mye utr av dagen da hi,hi

På mandag skal jeg bestille UL håper det er ledig hos forsøk nr 2 da kjedelig hvis det er fullt det går nok i orden skal dere se.

Formen er bra, var kvalmen i natt, men det har nok ikke noe med graviditet og gjøre.

Har mensensmerter og ømme bryster tror nesten jeg må kjøpe meg noen stødige bh er :sjarmor::sjarmor:

HA EN FIN LØRDAG :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper været i Stavanger tar seg opp i løpet av et par ukers tid, for da går jeg inn for landing. :sjarmor:

Klarte dessverre å bestille flyreise slik at vi akkurat går glipp av Gladmatfestimalen - skikkelig tabbe! :evil:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gratulerer så masse vennen. :klem:

Unner deg av hele mitt hjerte en :babysmokk: i magen.

Sommerværet er stabilt ustabilt her iallefall. :ler:

Oppdaterer meg bedre en annen dag.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :hoppe:

Så flott å lese at det lykkes for dere nå :klem2:

Når ca har du termin? Jeg har ca 16. mars. Vi er vel ganske likt, tror jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 :sjarmor:

Nå er det noen dager siden jeg har vært innom så jeg får skirve noen ord :kul:

Tusen takk for hilsner veronal, Mayamor, murmeldyret og qlio kjempekos dere stikker innom skal prøve og bli flinkere selv :kysse:

Du har kansje rett Veronal kansje jeg skulle ha byttet tittel hi,hi hm ,men klarer liksom ikke helt og tro det enda.

Tror det kansje mer hvis jeg ser et eller to hjerter som banker på ul 2 aug :P

Jeg må springe inn i murmeldyret sin dagbok etter på så gøy bare tre gager i mellom terminen på oss :sjarmor:

Formen min er bra er bare trett, men det kan jo komme av så mye mer enn graviditet så så langt er alt bare velstand :):)

Har 6 arbeidsdager igjen så er det ferie JIPPI :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Er like spent og forventningsfull hver gang det er ny melding fra deg... :klem:

2 august - så kort tid til - samtidig kjempelenge... :wink:

Det ordner seg for snille jenter vet du...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ting er 3!

Dette går bra skal du se :klem:

Jeg er også veldig trett, og jeg tror faktisk det mest skyldes graviditeten. Men vi kan jo ikke klage, vi er jo gravide og overlykkelige :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Pia vennen!

Jeg var også trøtt da jeg gikk med Ida.

Kunne sove døgnet rundt, virket det som.

Men det går over, og snart går du også med stor mage og lurer på om du noen gang kommer til å få ut ungen(e).

Masse lykke til med UL,

og kos deg med ferie!

Pia: mother to be!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var knalltrøtt i starten av mitt svangerskap :Gjesp: Siste halvdel av arbeidsdagen gikk jeg rundt i en døs og ved et par tilfeller ANER jeg ikke hvordan jeg kom meg hjem annet enn at jeg plutselig var hjemme og det var bilen også.. Skummelt egentlig.

Det kommer seg etterhvert uansett. Og du.. Ta deg en liten middagshvil om du kan. Det gjør faktisk underverker :Nikke:

Helgeklem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 :sjarmor:

Har nå 4 dager igjen før ferien skal bli deilig, det skal bli godt og bare slappe helt av i 3 uker.

Kjenner jeg er temmelig sliten og trett :roll:

Uff ja det tar på ikke den samme kroppen som før.

Skulle ta på meg shorts jeg hadde for 2 mnd, men den var for trang rundt magen...kan vel ikke ha fått mage allerede håper det ellers er det bare nytt flesk hi,hi

Nydelig vær her hjemme endelig har finværet kommet så nå skal det snart nytes :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har ikke fått med meg nyheten nei :oops:

GRATULERER SÅ MASSE PIA

Trøtt ja.... Jeg ville helst bare sove hele tiden den første tiden jeg var gravid med Ida. Heldigvis ble det litt bedre etterhvert... Kos deg med graviditeten fremover. Skal følge med litt bedre her nå ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2 :sjarmor:

Tusen takk for hilsen wit koz du sakk innom :kysse:

Nå har jeg to dager igjen på jobb så er det FERIE :sjarmor::sjarmor:

Det skal bli deilig og slappe helt av og gjøre akkurat det jeg vil, uff ja er litt sliten for tiden og verre blir det sikkert.

12 dager igjen til UL blir spennende håper alt ser bra ut er veldig nervæs for den, men det skal nok gå bra :sjarmor:

Været her hjemme er nydelig solsolsolsolsolsol :kul::kul:

kan jo ikke bli bedre :sjarmor::sjarmor:

Nyt sommeren :wink:

klemmer fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...