Siam Skrevet 25. juni 2004 #641 Del Skrevet 25. juni 2004 Så spennende!! Jeg krysser også fingrene for deg!! OG GOD HELG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. juni 2004 #642 Del Skrevet 26. juni 2004 RUGEDAG 4 Dagene snigler av gårde og eg holder på og bli sprø. Håper tiden går litt fortere i neste uke spørs det da siden jeg er sykemeldt. Håper det er fint vær så jeg kan få det litt fint i hagen, nå spiser jo alle sniglende opp alle blomstene mine :cry: :cry: Har en del vondt i magen vet ikke om det er godt eller dårlig tegn tenker det er godt tegn at eggene fester seg til og bli en eller . I dag skal vi bare slappe av med litt deilig mat og kansje leie en film. Nå skal jeg scrappe litt bilder tenkte jeg. Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. juni 2004 #643 Del Skrevet 26. juni 2004 Lykke lykke til!! Krysser fingrene for at det blir klaff nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #644 Del Skrevet 26. juni 2004 Så utrolig mange egg da! 18 stykker!!! Men det viktigste er at de har satt inn to - gratulerer så langt i prosessen! :dagensrose: Nå blir det spennende med rugeperioden! Satsere på at du får to blå den 5. Nesten ulidelig spennende må det være! Takk for oppmuntrende hilsen i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juni 2004 #645 Del Skrevet 26. juni 2004 :klem2: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. juni 2004 #646 Del Skrevet 27. juni 2004 Forstår godt at tiden er lang for deg nå! :trøste: En venninne av meg hadde 4 IVF forsøk før det lykkes. Selv den gangen hun ble gravid, var hun helt sikker på at det hadde gått galt. Symptomeme var akkurat de samme som de andre gangene. Bl.a endel vondt i underlivet. Hun gikk bare rundt og ventet på mensen, som da heldigvis ikke kom. Det jeg prøver å si, er at du ikke må mistolke vonter i underlivet eller andre symptomer. Det trenger ikke bety at det ikke går bra! Og jeg krysser videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2004 #647 Del Skrevet 27. juni 2004 Så utrolig flott at du fikk ut 18 egg denne gangen. Det er jo helt utrolig. Og så to zygoter inni magen! (Heter det ikke zygoter når de deler seg da?) Jeg krysser alt som krysses kan, Pia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. juni 2004 #648 Del Skrevet 27. juni 2004 :o 18?? VILLT!!! Åhh nå ble jeg glad altså!!! Og jeg krysser alt jeg kan for at du får + den 5. juli!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. juni 2004 #649 Del Skrevet 28. juni 2004 Bare 1 uke igjen til testing! Kjempe kos å snakke med deg (dere) på mns i går. Kan ikke tro at vi chattet i 2 1/2 time. Tiden gikk bare så inmari fort. Har funnet ut at jeg hadde regnet litt feil da jeg fant ut termindatoene våre. Du har termin 13. mars 2005 - ikke 15. mars, men som vi alle vet blir tvillinger ofte født for tidlig. Håper du finner no å fylle dagene med (uten om pc og tv). Kjempe Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. juni 2004 #650 Del Skrevet 28. juni 2004 RUGEDAG 6 : Takk for hilsner i dagboka mi og takk til Ziante som finner ut terminen for mine tvillinger hi,hi I dag har jeg dagen var noe dritt følte på meg at forsøket går rett vest, håper jeg tar feil. ha en flott kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juni 2004 #651 Del Skrevet 28. juni 2004 Selvfølgelig tar du feil, Pia. Forsøket går helt fint for dere. *overbeviser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. juni 2004 #652 Del Skrevet 30. juni 2004 Rugedag 8: Har ikke hatt det så kjekt de siste dagene og i går kom det litt blod på papiret HJELP. Men mensen har enda ikke kommet så jeg bør jo ikke gi opp enda selv om jeg nok har gjort det :oops: :oops: Synes det er forferdelig dette her og ikke vite om vi noen gang kommet til og få barn. Eller barn skal vi jo ha uansett, men om jeg kommet til og føde mine egne. Har snakket mer og mer om adopsjon, men tror vi kommer til og prøve litt mer kan jo ikke gi oss enda har jo ikke hatt mer en 2 forsøk. Nå skal jeg ha besøk av ei vennine og nyte sola på terassen. ENDELIG ER SOMMEREN HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2004 #653 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg føler veldig med deg Pia. Det er grusomt å måtte tenke tanken om aldri føde egne barn. Men DU ER IKKE DER ENNÅ!!! Du har to egg i magen, og litt blod på papiret trenger ikke bety noe som helst. (Kan det ikke være festeblødning da mon tro? 8 dager er jo passe slik sett, er det ikke?) Jeg tror dette går bra jeg. Jeg krysser fortsatt fingrene, og gleder meg til du tester det blåe krysset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. juni 2004 #654 Del Skrevet 30. juni 2004 Enig med Matahari her, det er for tidlig å gi opp.Men jeg forstår godt at du fortviler. Disse dagene er kjempevanskelige,følelsene svinger veldig,ingen tvil om det. Men husk at jeg blødde ganske mye denne gangen,og denne gangen lyktes det for meg. Så festeblødning kan det absolutt være, det kan også være pga geleen,eller være det ene egget. Prøv å hold motet oppe,Pia!Det går nok bra. Kos deg på terrassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. juni 2004 #655 Del Skrevet 30. juni 2004 Dette er hva Felleskatalogen skriver om Crione: Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Øvrige: Tretthet, somnolens, hodepine. Mindre hyppige: Urogenitale: Vaginal irritasjon, irritasjon på applikasjonsstedet. Øvrige: Småblødninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. juli 2004 #656 Del Skrevet 1. juli 2004 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. juli 2004 #657 Del Skrevet 2. juli 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 2. juli 2004 #658 Del Skrevet 2. juli 2004 :blomst_opp: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. juli 2004 #659 Del Skrevet 3. juli 2004 Takk for blomster Tilde og @lakrøll Rugedag 11: I går var jeg på dag 10 og klarte ikke holde meg, måtte bare ta en test......DEN VAR BLÅ . Måtte ta en til når mannen var kommet hjem den var også blå og en til i dag har jeg tatt så jeg håper den er rett for da er jeg GRAVID På mandag er det blodprøve så når resultate på den kommer så begynner jeg kansje og tro på det Tenk jeg er gravid med eller i magen helt utrolig Ha en fin dag da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. juli 2004 #660 Del Skrevet 3. juli 2004 ÅÅHH GRATULERER!!!! Her triller tårene!!! Er så glad for at dere lykkes nå!!! Hold fast spiren!! Hold fast!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå