Gjest Qlio Skrevet 20. april 2004 #601 Del Skrevet 20. april 2004 Kanskje den ville ta seg en tur? Se litt mer av landet? Det er lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. april 2004 #602 Del Skrevet 26. april 2004 Andre blodprøve ble tatt på tirsdag og i dag fikk vi beskjed at den var negativ kan ikke si det kom som en bombe akkurat Synes jeg har venta på mensen nr 2 i evigheter føler det er evigheter at vi har vært i Bergen. Så hvis ikke mensen kommer innen 7 mai blir jeg skikkelig skuffa. Blir spennnende og komme igang med nytt forsøk alle gode ting er TRE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. mai 2004 #603 Del Skrevet 7. mai 2004 Dag 2 Jippi ja er sååå glad for at mensen kom i rute. for det betyr jo at det blir forsøk på meg i Juni helt utrolig, håper det er vår tur nå. Sommeren har virkelig kommet til Vestlandet sikkert over 20 gr og folk har tatt frem sommerklærene helt hærlig og se på. Det er deilig med helg skal nyte hvert minutt er helt utslitt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. mai 2004 #604 Del Skrevet 8. mai 2004 Så flott at du får forsøk i Juni! Det er jo ikke lenge til :rosasmil: Håper av hele mitt hjerte at det lykkes på 3. forsøk for dere. Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 8. mai 2004 #605 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja blir spennende med et nytt forsøk og heldigvis nærmer set seg med stormskritt. Håper virkelig dette går for oss har et sterkt ønske med en familieforsøkelse nå etter snart 3 år med prøving. I dag har jeg vært på stempelmesse utrolig mye fint så fikk svidd av noen hundre deilig følelse, men må jo begynne og tenke at mange tusen skal ut til medesiner nå blir nok feriepengene igjen. Er jo heldige nå at vi får igen hver enste krone,men det tar jo SÅÅÅ lang tid. Har enda ikke fått noe igjen verken forsøket i desmber eller mars irriterende. Men de kommer vel, bør vel gå ned på trygdekontoret når jeg holder på medesiner hi,hi Da hiver de vel pengen etter oss I kveld er det full avslapning med reker og en god film GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. mai 2004 #606 Del Skrevet 8. mai 2004 God lørdagskveld til deg også!!! Alle gode ting er 3!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. mai 2004 #607 Del Skrevet 15. mai 2004 GOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. mai 2004 #608 Del Skrevet 15. mai 2004 Tusen takk fopr hilsner jenter alltid like koz det Ja nå¨nærmer det seg 17 mai HJELP ja jeg fikk litt panikk i dag fant jo ut at jeg ikke hadde klær og ha på meg. For bunaden skal få et fri år i år :enig_animasjon: Men helkdigvis fant jeg klær uten problemer denne gangen tror det var unnagjort på 5 min deilig følelse for sånn skjer aldri for meg. På tirsdag skal jeg bestille med jeg gleder meg sånn til og komme igang Håper virkelig det går vår vei og ekstra baby sjuk ble jeg når jeg leste at Angel har fått prinsessa si :hjerter2: Nå er det Gran Prix på tv, men jeg sitter her så får jeg heller få med meg svstemininga hi,hi HA EN FANTASTIKS FIN 17 MAI JENTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 15. mai 2004 #609 Del Skrevet 15. mai 2004 Romler innom for å ønske deg og dine en god helg. I tillegg håper jeg på en solfyldt heidundrende 17 mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. mai 2004 #610 Del Skrevet 16. mai 2004 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai hipphipphipphipphipphi hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra hipphipphipphipphipphi 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai 17mai17mai17mai Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. mai 2004 #611 Del Skrevet 18. mai 2004 Tusen takk for 17 mai hilsner så koselig var skikkelig kult med flagget da Det var en kald 17 mai her i Stavanger, men toga måtte vi ikke gå glipp av så vi hylta og skreik på de vi kjente hi,hi Jeg hadde nesten glemt ut medesinene til neste forsøk hi,hi var litt stressa. Men de skal bestilles i morgen så da kan jg hente de på mandag phu Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. mai 2004 #612 Del Skrevet 18. mai 2004 Ikke lenge til Juni nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. mai 2004 #613 Del Skrevet 26. mai 2004 Da var jeg igang deilig og endelig være igang. Og denne gangen skal vi lykkes ikke tvil om det . Men vet det er kaos på jobben den uka jeg MÅ VÆRE vekke ikke så festilig det da, men ikke noe og gjøre med det så nå må dere bare krysse alt som går ann og krysse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #614 Del Skrevet 27. mai 2004 Hei Pia! Tusen takk for oppmuntrende ord i boken min. Du, er du igang med medisineringen nå? For selve egguttaket skal ikke skje før i juni? Eller husker jeg feil nå? Jeg er enig med deg - denne gangen skal du få mange egg som befruktes, og som fester seg som perler på ei snor. Denne gangen er det DIN tur. Hvordan er det å stikke sprøyter på seg selv forresten? Det er noe jeg også antakeligvis må lære meg - og det frister ikke. Fikk du opplæring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. juni 2004 #615 Del Skrevet 2. juni 2004 Lenge siden jeg har vært her nå ser jeg. :oops: Men bedre sent enn dårlig (leste jeg et sted...) Tenker på deg og krysser fingrne. Apropos sprøyter: Jeg måtte ta blodfprtynnende etter fødselen med Andreas. Klarte ikke å ta dem selv jeg. Så her måtte samboer sette sprøytene... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 5. juni 2004 #616 Del Skrevet 5. juni 2004 Heisann jenter og tusen takk for hilsner i dagboka mi Jeg er i fullgang med sprøytene har kommet til dag 12 tror jeg det har blitt nå , er helt ut av tellinga hi,hi. Formen er helt elendig,men det kommer seg nok. Fikk mensen i går og mensen smertene forverrer seg under medesinene hos meg skikkelig pyton. Men mannen min tok meg med på scrapping shopping så det hjalp litt I kveld skal vi bare slappe av hjemme og i morgen er det turnstevne til niesen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2004 #617 Del Skrevet 16. juni 2004 Innom med en "sjekke-status-klem"... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. juni 2004 #618 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei Pia! Hvordan går det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. juni 2004 #619 Del Skrevet 16. juni 2004 Halloen!! Joda går bra her håper jeg Skal på Ul i morgen så da vet jeg nok noe mer håper det blri Bergen på oss snart og at magen vokser om noen mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. juni 2004 #620 Del Skrevet 17. juni 2004 Spennede! Håper du oppdaterer oss underveis! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå