pondusa Skrevet 2. april 2004 #581 Del Skrevet 2. april 2004 ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG TRIVELIG PÅSKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 4. april 2004 #582 Del Skrevet 4. april 2004 Heisann Takk for hyggelig besøk/hilsen inne hos meg. Så koselig atte Håper du har det fint. Veldig spennende tider for dere nå. Håper det klaffer for dere Masse påskeklemmer og gode tanker fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 #583 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg vil ønske deg en fin påske også *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 6. april 2004 #584 Del Skrevet 6. april 2004 Tusen takk for all kryssing og påskehilsner, kjempekoselig dere stikker innom dagboka mi. Men desverre så hjalp det ikke :-( :-( Mensen kom for fullt i går desverre :-( Men vi har begynt og tenke nytt forøk er min syklus i rute altså at mensen kommer før 7 mai klarer jeg et forsøl før sommeren hvis ikke må jeg vente til etter ferien :cry: HA EN FANTASTISK FIN PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. april 2004 #585 Del Skrevet 6. april 2004 Så leit at mensen kom! :trøste: Ønsker deg likevel ei riktig fin Påske! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 6. april 2004 #586 Del Skrevet 6. april 2004 Utrolig lei å lese at det ikke klaffet for dere denne gang Håper du ikke mister motet for jeg VET at dere får det til snart. Ikke gi opp, love meg det! Er ellers innom en liten tur bare for å ønske deg og dineog god påske!! Tenker på dere! Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #587 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 9. april 2004 #588 Del Skrevet 9. april 2004 Nei og nei hi,hi Hadde havnet på side 2 og det kan vi jo ikke har noe av. I dag er det LANGFREDAG hm kansje det blir en lang dag eller neida går nok bra det tenker jeg. Hadde jo håpet jeg kunne glede meg over lille nurket i magen,men neida ikke denne gangen heller. Synes det er ganske trist er redd jeg aldri får oppleve og gå gravid :-( :-( Jaja humøret blir nok bedre,men drittvær i dag så det hjelper jo ikke på akkurat :evil: HA FORTSATT EN FIN FIN PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. april 2004 #589 Del Skrevet 9. april 2004 Og hvordan er nakken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 9. april 2004 #590 Del Skrevet 9. april 2004 Jo takk Manghild nakken er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. april 2004 #591 Del Skrevet 9. april 2004 :trøste: Var ikke dette jeg håpet på da jeg skulle lese om deg... Ha en fin påske, vennen. Og hold den positive tankerekken din oppe... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 9. april 2004 #592 Del Skrevet 9. april 2004 Det var ikke dette jeg ville lese da jeg kom tilbake fra ferie. Håper dere snart er tilbake på "0" og er klare til å starte på ny, selvom det sikkert må tære masse på krefter både fysisk og psykisk. Håper dere får en fin påske, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2004 #593 Del Skrevet 11. april 2004 Så leit Pia! Men du kan altså få et nytt forsøk før sommeren? Har de fryst ned egg, eller? Jeg håper du klarer å holde motet oppe. Det skal ordne seg til slutt! *påskeklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 15. april 2004 #594 Del Skrevet 15. april 2004 Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. april 2004 #595 Del Skrevet 17. april 2004 Pia, har du glemt oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 17. april 2004 #596 Del Skrevet 17. april 2004 Glemt der hvordanb kan du tenke det Jeg er ikke så flink her,men selv om jeg ikke skriver så masse innlegg her så er dere ALLTID i tankene mine. Det skjer ikke så mye i livet mitt akkurat nå, men kan jo skrive litt for det. Klokken er nå blitt 00.20 og burde vel ha ligget godt under dyna med min mann Skal nok det snart I dag har vi vært og kjøpt oss fliser til badet, gleder meg masse til og begynne eller gubben skal begynne. jeg skal bare finne møbler som vi skal ha hi,hi endelig igang. Synes helgene går så fort når du føler du endelig har fri så må du prøve ogHA EN SUPER SØNDAG JENTER få opp motivasjonene til en ny hard uke klarer ikke det helt nå, det eneste jeg tenker er mens, forsøk, gravid og et eller to deilige nurk hi,hi Ubs der kom HA EN FIN SØNDAG JENTER MIDT INNI JAJA orker ikke og ordne det eller da mått jeg skrevet alt på ny ps forsnøyd nå qlio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2004 #597 Del Skrevet 17. april 2004 Pst... Du kan jo redigere egne innlegg også... Men det spiller jo ingen rolle. Det viktigste er jo at vi ser at du har det bra. Holder på med oppussing vi også. Slitsomt mens det står på - men deilig når en er ferdig... Kryp under dynen du. Jeg er alene hjemme - så under dynen er det bare kaldt akkurat nå... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. april 2004 #598 Del Skrevet 17. april 2004 Ha en fin søndag du også Pia *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. april 2004 #599 Del Skrevet 18. april 2004 Der var du, jo! Hyggelig å høre fra deg igjen, Pia! Det er koselig med oppussing, men aller best når man er ferdig og kan nyte resultatet. Husk å slappe av, og kose dere med hverandre. Om alt går etter planen er dere snart en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 20. april 2004 #600 Del Skrevet 20. april 2004 Heisann og takk for hilsner i dagboka mi som alltid er like koselig I dag har jeg vært og tatt ny blodprøve for tror det eller ei blodprøven min var forsvunnet, den kom seg aldri til Bergen. Synes det hele er litt rart og synes det er irriterene og bruke tiden min på det så lenge jeg vet jeg IKKE er gravid. Men klarer heller ikke og la være og tenke, tenk om jeg er en av de få som har mensen hi,hi er jo lov og håpe. Klemmer fra PIa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå