Zianta Skrevet 28. desember 2003 #521 Del Skrevet 28. desember 2003 God bedring! Trøste klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. desember 2003 #522 Del Skrevet 29. desember 2003 Men stakkars vennen min, da! Blitt så syk, du da? *klemmer forsiktig og henter varm drikke* Håper du snart er frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. desember 2003 #523 Del Skrevet 29. desember 2003 Tusen takk for God bedrings klemmer/hilsner :klem2: dere er gode altså. Følte meg jo bedre med en gang Er bedre i dag,men halsen fremdeles tykk og wisky stemme hi,hi Blir nok bedre og bedre godt jeg har fri en uke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. desember 2003 #524 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er så typisk å bli syk når en har ferie... Det sies at da slapper en av og bakteriene får formere seg i fri dressur... :-? Kos deg med tanken på at ikke skal på jobb før til neste år... Romjulsklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. desember 2003 #525 Del Skrevet 29. desember 2003 Kan du ta en sang med Joe Cocker, kanskje? *mobber litt og tusler videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. desember 2003 #526 Del Skrevet 30. desember 2003 Godt nyttår Pia!! Måtte du få et fantastisk flott blått nytt år! (Ellers så var kanskje litt kort varsel denne gangen,men du vet vi har en avtale?! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 31. desember 2003 #527 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt nytt år, vennen! Vi sees nok ikke på nett i morgen, men neste år er jeg her og følger med deg igjen. Året 2004 skal bringe deg barn i magen, jeg kjenner det på gikta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. desember 2003 #528 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt Nytt År! Håper dette er året for gleder! Stoor klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. januar 2004 #529 Del Skrevet 1. januar 2004 GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN :hoppe: Ja tenkt nå er det 2004 og vi har et helt år som vi kan oppleve masse positivt Ja for dette året skal været et blått år for vi som ikke klarte det i 2003 Nyttårsfeiringa var i går stille og roligm med god mat og drikke helt herlig Men guri så masse raketter de sender opp de holdt jo på i ett fra kl 21-01 tenk alle pengene da grrr Ja noe burde heller godt til et godt formål Ja nå er det nytt år og jeg skal prøve å bli kvitt noen kilo så i morgen eller mandag skal jeg medle meg inn på treningsenteret JIPPI ja jeg må bare. Men tror jeg bare skal melde meg inn for 1/2 år tilfelle jeg blir gravid i mars tror ikke jeg trener så veldig hrdt fra juni og utover da er det heller frsik luft vil jeg tro Håper alle hadde en fin nuttår og gleder meg til og holde kontaken i året som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. januar 2004 #530 Del Skrevet 1. januar 2004 Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Håper det blir et fantastisk år for dere alle!! Mange nyttårsklemmer fra Magnhild og Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 1. januar 2004 #531 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei Pia Ja nå har jeg fått somlet meg inn her jeg også..og har så smått begynt og skrive dagbok...ville bare stikke innom og ønske deg Godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. januar 2004 #532 Del Skrevet 1. januar 2004 HEIA KURT Helt vannvittig kult at han vant han er bare Konge Nå er julepyntet fjernet og jer er klar for ET NYTT ÅR I morgen er det siste fridagen og den skal nyttes med litt shopping GOD NATT ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. januar 2004 #533 Del Skrevet 2. januar 2004 Kurt var overlegen, det var dritkult og se! Ellers skal jeg gjøre som deg i dag, rydde vekk julen. Det er både vemodig og deilig på en gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. januar 2004 #534 Del Skrevet 2. januar 2004 Innom for å ønske deg et godt nytt år, et år som jeg håper vil gi deg det du ønsker mest av alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. januar 2004 #535 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg slutter nå med dagbokskriving her på kg...så de som vil følge meg videre send en PM!!!!! kLEMMER FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. januar 2004 #536 Del Skrevet 2. januar 2004 Pia da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. januar 2004 #537 Del Skrevet 2. januar 2004 Nei og nei, vennen... Har nettopp opprettet dagbok inne på SG i kveld... Håper at du ikke forsvinner helt... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. januar 2004 #538 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei hei.. Porsgrunn's Victoria Nisseservice samler jeg også på.. Begynte nå, så jeg har ikke så mye enda nei.. Kjempe fint det - veldig gammelt mønster Håper på STOR mage for deg i dette nye året !! GODT NYTTÅR !!!!! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 17. januar 2004 #539 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei, vennen! Beklager at jeg ikke så deg på MSN i stad, vi så på film! Ida sier: SUSS og vil gjerne at du skal se henne på webkamera en gang før 20:00. Hun vil si natta til deg (du kan se henne selvom du ikke har kamera). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 19. januar 2004 #540 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Pia :D Måtte bare innom og oppdatere meg litt her. Synd det ikke lyktes første gangen, men bare vent..... Neste gang sitter det :D Skal følge med så ofte jeg har muligheten. Stor klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå