Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg tror det er mandariner/klementiner som gjør meg skikkelig oppblåst. Kan det stemme? Blir ikke sånn med appelsiner og andre frukter.. Og mandariner som er såå godt!! Noen som også blir oppblåst av dette?
Avalon Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei! jeg blir ikke oppblåst, men jeg får faktisk akutt løs mage av mandariner hvis jeg spiser de på "tom" mage. Får ikke løpe-på-do-veldig-fort av appelsiner eller noen andre frukter. Rare greier det der, men det går bra å spise mandariner når jeg har spist noe annet først.
Blemme Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg blir rar i magen av ananas, men tåler alle andre sitrusfrukter. Er jo så godt da - så jeg spiser det uansett Basert på egne opplevelser er det altså mulig å reagere på noen sitrusfrukter, mens andre passerer uten problemer.....
Skylines Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg tåler ikke rå gulrot, ikke alltid eple heller=/
aline Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 klementiner - mandariner selges ikke i norge, så lenge dere ikke snakker om hermetiserte da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå