Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har noen svar jeg lurer på.

Situsjonen er flg...Jeg var i et samboer forhold, i lengre tid visste jeg at hun hadde følelser for en annen.

Hun har hele tiden trodde at jeg var utro, hun har sjekket alle mine sms og mail.

For ja 1,5 år siden s¨fortalte hun meg hva hun følte for denne personen.

Og jeg har jo sett blikk og flørting mellom de 2. Da hun fortalte dette så var vi nylig blitt foreldre igjen.

Vi bestemte oss for å prøve litt til da hun skulle forsøke å glemme han.

Hun fortsatte med sms kontroll av meg, samt mailer m.m

Jeg synes at flørten deres ble mere intens, det kom søte og vakre sms på natten mens hun sov. Så dum som jeg var så leste jeg disse, og de var mere enn vennlige: Hei på deg synes du er ei fin jente, tenker på deg osv...

Et slag i tryne, jeg ble sint og startet og bryte meg inni mailen hennes..

Den flørtingen mellom de 2 ble mere tydelig, og hun sendt mail til sine venniner om dette og hvor fin han var og hva som var hennes mål nr 1 når hun skulle droppe meg, t.o.m her inne på dette forumet i sin dagbok.

Så ble det slutt i mellom oss, jeg har da hele tiden tatt vare på all den infoen. Fikke en tanke at det var det beste

Rett etter at det ble slutt i mellom oss. KLAR JO HUN OG HA SEX MED HAN.

Helt rett, det var slutt men jeg visste hva hun tenkte om han, jeg visste om hennes følelser for han, han er nabo, vært her inne og gjest.

Jeg har ikke imot at man har sex, men her visste jeg hele for historien settt sms og mail. Jeg ble sint og følte dette for nær, jeg ser han ofte!! hun og

Er dette riktig av meg??

Hadde jeg ikke visst hvem han var så hadde jeg gitt f...

Hun beskylder meg nå for trakkasering, fordi jeg stiller spørsmål til hennes handlinger. De jeg har fortalt dette til og leste komunikasjonen mellom de 2 er jo sikker på at de har holdt på før sommeren og hvem er far til den minste..

Det er det jeg har vært sint på...

Har jeg grunn til dette?

Dette er en bygd ting kommer ut på 1,2og 3

Jeg stiller spørsmål til hennes vurderings evne

men som sagt jeg har ikke noe med hennes liv, men jeg stiller et par???

Hva hadde dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du er såret etter å funnet deg i en del dritt mens dere var sammen, men nå er dere ikke det lenger og du kan virkelig ikke spørre henne om noe som helst som ikke er relatert til barna. Er du virkelig overasket at hun lå med han asap etter bruddet når hun har skrevet flere steder at hun ville til ham men forholdet til deg stod i veien? Kan det være at du bare er mektig forbannet og fornedret?

Når det er sagt så har du bare med å få tatt en test på minstegutten, for hvis han ikke er din må dere vite det, og hvis han er din og du driver og insinuerer at han ikke er det så er det forkastelig ovenfor barnet (og kvinnen).

Skrevet (endret)

ref. til innlegg nr: 3

moi? LOL

Leste du det forrige innlegget til TS: Han virket litt psyko der.

men..in the heat of the moment blir folk kansje litt stressa og sint.

og..heldigvis kjenner jeg ikke han... :danse:

Endret av sashadelenn
Skrevet
Jeg skjønner at du er såret etter å funnet deg i en del dritt mens dere var sammen, men nå er dere ikke det lenger og du kan virkelig ikke spørre henne om noe som helst som ikke er relatert til barna. Er du virkelig overasket at hun lå med han asap etter bruddet når hun har skrevet flere steder at hun ville til ham men forholdet til deg stod i veien? Kan det være at du bare er mektig forbannet og fornedret?

Når det er sagt så har du bare med å få tatt en test på minstegutten, for hvis han ikke er din må dere vite det, og hvis han er din og du driver og insinuerer at han ikke er det så er det forkastelig ovenfor barnet (og kvinnen).

Jeg er ikke uenig i deg i det, og jeg skjønte fort hvor det bar. Men hun startet dette med sms og mail. Jeg får inntrykk av de har holdt på lengre, og som sagt så har jeg lagt frem dette til endel som holder på med slikt og de stiller endel spørsmål. Men jeg dveler ikke lengre og dette med gutten det får bare være slik, mitt inntrykk at meningene her er forskjellige.

Og det forstår jeg. Og jeg har til ingen hensikt å ødelegge for henne.

Men jeg synes det er noe sårt, og ha det i tankene at de kunne holdt på tidligere...

Skrevet

moi? LOL

For det første så kjenner du meg ikke, jeg ville sett deg i samme situasjon.

Så før vi snakker så bør vi tenke...

jeg kjenner mere enn nok fag folk på området inne mental helse og hadde jeg vært syk så hadde de sagt i fra.

Jeg spurte disse om det samme og fikk nok noe forskjellige svar der og men i det hele så stilte de endel spørsmål.

Så ikke si at andre er psyko ut fra en situsjon de er i, jeg har vært i situsjoner hvor jeg har sett døden i hvit øyet kanske ofte. Og har taklet situsjoner som er uhyre krevende. Så vær så snill tenk

Skrevet

jeg kjenner mere enn nok fag folk på området inne mental helse og hadde jeg vært syk så hadde de sagt i fra.

Jeg spurte disse om det samme og fikk nok noe forskjellige svar der og men i det hele så stilte de endel spørsmål.

Så ikke si at andre er psyko ut fra en situsjon de er i, jeg har vært i situsjoner hvor jeg har sett døden i hvit øyet kanske ofte. Og har taklet situsjoner som er uhyre krevende. Så vær så snill tenk

Har en eksmann som gjorde sånn, og forsatt gjør dette når vi kommuniserer. Veldig vansklig å samarbeide med vår felles barn. Skaper mistillit.

Du har regelrett stjålet mail loggen hennes og kopiert både dagbok og div. Utifra din forrige post.

Jeg snakker av egen erfaring med en maniuplerende eks, som fikk mange å tro på han. Heldigvis varte det ikke så lenge...

Det er faktisk ikke lov å kopiere dagbøker/epost/brev...ect uten tilatelse fra person, samt også det at du ikke har lov å spre det rundt og vise andre.

Dette gjør meg veldig irritert at menn som deg (sikkert kvinner også) som tror de har friheten å gjøre som de vil fordi de er en såret hund..

:kjefte:

Skrevet
Har en eksmann som gjorde sånn, og forsatt gjør dette når vi kommuniserer. Veldig vansklig å samarbeide med vår felles barn. Skaper mistillit.

Du har regelrett stjålet mail loggen hennes og kopiert både dagbok og div. Utifra din forrige post.

Jeg snakker av egen erfaring med en maniuplerende eks, som fikk mange å tro på han. Heldigvis varte det ikke så lenge...

Det er faktisk ikke lov å kopiere dagbøker/epost/brev...ect uten tilatelse fra person, samt også det at du ikke har lov å spre det rundt og vise andre.

Dette gjør meg veldig irritert at menn som deg (sikkert kvinner også) som tror de har friheten å gjøre som de vil fordi de er en såret hund..

:kjefte:

jeg vet ikke om du leste alt, men hun har fra dag 1 lest alle min sms + mail + sms etter at det var slutt. Det gjør ikke henne noe bedre enn meg...

Skrevet

Jeg er fagperson på området innen mental helse. Venner vurderer ikke venners mentale helse, uansett hvor mye fagfolk de måtte være, rett og slett fordi det er uetisk. En diagnostiseringsprosess er dessuten omfattende, og er noe som utføres på poliklinikk, ikke over en kaffekopp med venner.

Så at vennene dine ikke har kalt deg psykisk syk, gir ingen pekepinn overhodet ift din mentale helse.

Det vennene dine innen mentale helse kan gjøre derimot, er å melde sin bekymring. Fordi det er er det gode venner gjør.

Hadde jeg vært din venn, ville jeg latt deg vite at jeg var bekymret for deg, og ønsket at du tok affære for barnas beste. Oppsøk fastlegen din og få henvisning til en psykolog. Det er ikke det minste rart at du er knust over det du har opplevd, og at forholdet dere i mellom ikke har vært eksemplarisk ift kommunikasjon og respekt. Det er helt klart at du trenger å bearbeide dette.

Barna tar skade av å være klemt i en slik situasjon. Jeg håper du kan tenke på barnas beste her, fremfor ditt eget krenkede ego. De er viktigere.

Skrevet

moi? LOL

Eh, toi? Jeg har ikke peiling hva du mener her. Innlegget er lest, og jeg står ved det jeg svarte over: han har ingenting han skal ha sagt om hva eksen gjør etter bruddet.

Jeg er ikke uenig i deg i det, og jeg skjønte fort hvor det bar. Men hun startet dette med sms og mail. Jeg får inntrykk av de har holdt på lengre, og som sagt så har jeg lagt frem dette til endel som holder på med slikt og de stiller endel spørsmål. Men jeg dveler ikke lengre og dette med gutten det får bare være slik, mitt inntrykk at meningene her er forskjellige.

Og det forstår jeg. Og jeg har til ingen hensikt å ødelegge for henne.

Men jeg synes det er noe sårt, og ha det i tankene at de kunne holdt på tidligere...

Det er i så fall null du har å hente ved å dra det opp, om det så skulle være sant at de hadde seg før det ble slutt (og det virker egentlig ikke slik) så har det absolutt ingenting å si lenger. Move_on. La for guds skyld denne kvinnen være i fred utenom kontakt på grunn av barna. Finn ut hva du vil ha for et forhold og prøv å få det slik, med_en_annen. Du har ingenting å vinne med dette.

Skrevet

Hva er det du egentlig vil ha ut av dette? Kom deg videre!

En mappe med bevis for alt hun har gjort? Herregud. Du virker ikke helt god.

Det er slutt! Hun har rett til å gjøre hva hun vil med hvem hun vil. Slutt å vær så himla bitter!

Skrevet

Slutt å lese hverandres mail/sms/dagbøker - begge to! Hvorfor er det bedre at du gjør det, enn at hun gjør det? Eksen din ligger med hvem hun vil, uten at du har rett til å filleriste vedkommende av den grunn.

Skrevet

har også lest eksen sin dagbok. Der fikk også jeg bekreftet mine misstanker.. Selv om det var stygt gjort, så fikk jeg bekreftet mine mistanker.. Det er fristende å smugtitte... Krev dna test..

Skrevet

Situsjonen er flg...Jeg var i et samboer forhold, i lengre tid visste jeg at hun hadde følelser for en annen.

Hun har hele tiden trodde at jeg var utro, hun har sjekket alle mine sms og mail.

Og jeg har jo sett blikk og flørting mellom de 2. Da hun fortalte dette så var vi nylig blitt foreldre igjen.

Jeg synes at flørten deres ble mere intens, det kom søte og vakre sms på natten mens hun sov. Så dum som jeg var så leste jeg disse, og de var mere enn vennlige: Hei på deg synes du er ei fin jente, tenker på deg osv...

Den flørtingen mellom de 2 ble mere tydelig, og hun sendt mail til sine venniner om dette og hvor fin han var og hva som var hennes mål nr 1 når hun skulle droppe meg, t.o.m her inne på dette forumet i sin dagbok.

Så ble det slutt i mellom oss, jeg har da hele tiden tatt vare på all den infoen. Fikke en tanke at det var det beste

Helt rett, det var slutt men jeg visste hva hun tenkte om han, jeg visste om hennes følelser for han, han er nabo, vært her inne og gjest.

Jeg har ikke imot at man har sex, men her visste jeg hele for historien settt sms og mail. Jeg ble sint og følte dette for nær, jeg ser han ofte!! hun og

Er dette riktig av meg??

Hun beskylder meg nå for trakkasering, fordi jeg stiller spørsmål til hennes handlinger. De jeg har fortalt dette til og leste komunikasjonen mellom de 2 er jo sikker på at de har holdt på før sommeren og hvem er far til den minste..

Har jeg grunn til dette?

Hva hadde dere tenkt?

At du trenger hjelp. Ingen holder ut noe slikt i lengden, og jeg forstår at hun tilslutt gikk. Det er lett å forlske seg i en annen når mannen oppfører seg som din far.

Og du drev med nettdating, da hadde du ikke vært mann i mine øyne. Og kjøpt sex. Du gjorde det sikkert selvom du mener at du bare plantet en melding. Det jeg ikke forstår er at hun ikke forandrer mail adr og passord, slik at hun slipper en snok som deg. Det er over mellom dere, du kan ikke fortsette å holde på henne. Hun vil ikke ha deg!! Gå videre med livet ditt mann, og la exen din være i fred. Stakkars dame

Skrevet

Plantet en melding om at du hadde kjøpt sex, ja særlig :fnise:

Grunnen til at du skriver regner jeg med er at hun sikkert leser det du skriver her.. :roll:

Skrevet

Kan vi få link da, så vi får sett begge sidene av saken?

Skrevet

Er dette riktig av meg??

Har jeg grunn til dette?

Hva hadde dere tenkt?

Jeg har lest en del av innleggene dine den siste tiden, og de skremmer vannet av meg. Stakkars jente som sitter i den andre enden og må ta denne dritten her sier jeg bare. Synes du virkelig hun fortjener det? Det sies at man som kvinne aldri under noen omstendigheter skal såre en manns stolthet, og det må vel du være det perfekte eksempelet på. Hvorfor du gnåler om denne stoltheten og ryggraden skjønner jeg ikke, for har du holdt kontroll på sms,mail og dagbøkene hennes så lenge som du påstår, er det ikke da sannsynlig at en eventuell utroskap ville blitt oppdaget for lenge siden? Hva hun har gjort med hvem som helst i etterkant av forholdet deres, har du ikke noe med. Om du så har spurt henne og fått nei til svar selv om tilfellet ikke nødvendigvis var slik, så har du femdeles ikke noe med det. Hvem hun har sex med nå etter deres forhold er HENNES sak, uansett om hun puler Truls i Troms eller naboen din. Du fremtiller denne saken som om hun er den som mangler ryggrad og stolthet, mens sannheten er at du sitter på et forum som hun er eller tidligere var medlem av og legger ut trusler som av skrivemåten din tydeligvis er myntet på hennes øyne. Det ser ut til at du helt har glemt din egen rolle midt i dette. Husker jeg ikke feil har du selv lagt ut informasjon om hvor kontrollerende du var ovenfor henne, og beviset på det sitter du jo på selv. En hel mappe med utskrifter av tekstmeldinger, mailer og dagbøker. Hvor lavmål er ikke det? I den forrige tråden du skrev fortalte du om hva som var grunnen til den manglende tilliten i utgangspunktet. Nemlig dine profiler på diverse sjekkesteder i nettland. De fleste kvinner som opplever det samme, vil selfølgelig gå ut i fra at mannen er utro. At hun ble hos deg i syv år til tross skjønner jeg ikke noe av. Hadde mannen min gjort dette ville han stått på trappen 10 minutter etter.

Jeg skjønner at det er vondt når samboeren faller for en annen, jeg har selv vært i samme situasjon. Men hun hadde da ryggrad nok til å forlate deg før hun innledet et forhold til den andre. Det er det jammen ikke alle som har. Selvfølgelig beskylder hun deg for trakassering. Du blir medlem av samme nettforum som henne, og skriver innlegg du mener hun sitter å leser der du truer både henne og flere til. Du har tydeligvis hatt full kontroll på henne i lang tid om denne mappen du påstår du har faktisk finnes. Du truer med å ta fra henne barna, sitter utenfor leiligheten hennes (skal man tro din forrige tråd) og setter spørsmålstegn til hvem faren til ungene dine er uten et fnugg av bevis som skulle tilsi noe annet enn at det er deg. Nå er det helt seriøst på tide å ta en titt på seg selv, for du er ikke i en tilstand der du gjør det noe godt for hverken deg selv, henne, barna deres eller de rundt dere. Og skaff deg litt baller og la innleggene dine som du skriver her inne stå , istedet for å gå inn å slette umiddelbart fordi du får meninger du ikke er enige i.

Hvorfor drar du frem dette med fagfolk hele tiden? Er det for å så frykt hos eksen din? Jeg tror ikke du har noe som helst på henne, men så lenge du truer med det så kanskje du får henne dit du vil? Du skriver at du har snakket med mange mennesker som støtter deg og din sak, men de har tross alt kun hørt din side av saken. Og jeg har mine tvil på at de stiller seg spørsmål rundt henne.....

Skrevet

Jeg legger denne ballen død. Jeg øsnker det på vegne av mine barn, meg selv og eks,

Jeg har oppført meg som en idiot. Vi var begge idioter i dette forholdet , hun leste min sms, mail m.m mao begge kaster stein i glass hus, hun har og kommet med en unnskylding i.o.m at hun synes det ble meg for nært.

Jeg ønsker henne all lykke, og skal samarbeide 100% ang barn.

Jeg ønsker ikek å styre hennes liv men jeg fikk, plutselig mere enn nok. Og da var det og andre ting.

Jeg ønsker barna minde det ebste i livet, en frisk mor og frisk far.

jeg skal være et godt for bilde, hvem av oss som har mest skyld er å kaste stein i glasshus.

Jeg har strukket ut en hånd og sakt unnskyld hun sa ja.

Vi må være venner grunnet barna, jeg har ingen problem med det eller at hun finner sett eget liv.

Og til dere andre begynner mistiliten så begynner forholdet å skrante

Dette står jeg for . jEG HAR OPPFØRTE MEG SOM EN KOMPLETTE IDIOT . HUN SA FAKTISK UNNSKYLD.

Så jeg er stolt av hun er mor til mine barn og er lei for at det gikk som det gikk, hun er ei flott jente . Jeg ønsker alt vel

Skrevet (endret)

Som sagt!! jeg har lagt denne ballen død.

Vi gjorde begge våre grove feil, men jeg har overreagert. Jeg ber og har bedt henne om unnskyld. Og jeg har utrolig mange gode minner i fra det samlivet, ja mange har rett. Jeg har endel som jeg burde ordnet mentalt før jeg gikk inn i det forholdet. Jeg var ikke moden for det før nå....Jeg har hatt en oppvekst og historie som er veldig sterk. Jeg er klar over mine feil, og det er noe jeg jobber med. Jeg går en gang i mnd til terapi. Og regner med at jeg er på hell kanske snart.

Men for atter gang!! ja jeg var for brutal, hun unnskylde seg men jeg var da midt i en krise. Det forsterket seg og jeg er veldig, veldig lei meg for denne handlingen. Vi har i perioder ikke vært snille mot hverandre men nå har jeg svelgt endel kameler, og hun har gjort likeså. Vi skal ha et livs lant forhold som venner grunnet barn . Da jeg tenker på de, samt henne og meg selv.

Hun har et talent av de sjeldne i det hun utdanner seg som, og jeg er sikker på at endag får hun en pris for dette.

Stå på jeg tar ungene slik at du når dine mål

Så legger jeg hele saken død, Vi skal ferie jul sammen som avtalt. JEG VIL HA ET HYGGELIG LIV. Jeg har sett mye og sett selv den beste gjør feil

SÅ JEG BER DERE ALLE OM UNNSKYLD FOR MINE OPPFØRSEL.

Endret av Fremtiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...