Gjest Livets veikryss Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 (endret) m Endret 10. november 2008 av Livets veikryss
Gjest Livets veikryss Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 (endret) m Endret 10. november 2008 av Livets veikryss
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Forsto ikke helt spørsmålet ditt, ei heller hele sammenhengen i innlegget ditt dessverre...
Gjest Livets veikryss Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 (endret) [ Endret 10. november 2008 av Livets veikryss
Gjest Livets veikryss Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 (endret) n Endret 10. november 2008 av Livets veikryss
HeRi_82 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Ut fra det jeg skjønner av innlegget ditt så mener jeg du høres litt psykopatisk ut....... Men det er min mening da....
Gjest lillelinn Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 fikk kanskje ikke med meg hele greia.. men stakkars eks mener nå jeg... hun ville ikke ha deg, hun vill ha han. deal with it... ja, dårlig gjort å ha sex med en du ser på som venn... men sånn er livet...
Gjest Puff the magic dragon Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg skal gjøre denne historien kort men riktig. Jeg har vært samboer i 7 år, det gikk greit de første 2 årene. Jeg gjorde så en veldig stor blemme. Hvor jeg da gikk inn på nett sider, og la inn annonser. jeg blå nektet men hun hadde jo logge. ( var aldri utro) Det var dumt ,idiotisk men jeg har lagt meg flat og sagt unnskyld. men noen år senere. På den tiden fikk vi vårt første barn, og ting gikk opp og ned, men alt ble bare verre for henne dette var grovt mistilit fra min side. Vi flyttet rett på utsiden av Oslo. Det tok ikke lang tid før hun fikk et glisent blikk, et blikk med flørt. Det var naboen som var i det blikket. Jeg er en mann med meget erfaren balast, jeg har vært ute en vinternatt før og sett døden i hvis øyet 6-7 ganger. Så jeg er menneske kjenner Det samme året vi bodde der så hadde vi julebord der. Jeg inviteret jo de rundt og inkl Naboen. Han begynte da og skjenke henne stup full og flørten lå tungt over bordet, de årene der har vært tunge, veldig tunge. leve slik anbefaler jeg ingen. VI ahdde opp turer og ned turer og hele tiden var hennes tanker en annen plass, jeg skjønet etter hvert at min mob ble sjekket for sms hver dag, jeg ble sint og begynte å les dagboken hennes! den var skremmende, jeg var aldri der, hun var alltid mentalt en annen plass.Jeg tok kopi av disse bøkene jamnlig. Det var noe som sa meg at dette kom jeg til å få bruk for senere. Vi fikk nr 2 og bestemte oss for å bygge på huset, naboen som er da tømmrer sa ja til oppdraget, påsken etter at minste mann var født så kom bomben hun fortalte om sine følelser, og hun ville borte. Selv om jeg visset var dette tungt. Jeg la meg da flat og ba om unnskyld for det der med nett dating. Grunnet ungene skulle vi prøve med familie terapi. Jeg måtte forholde meg til hennes sløret blikk ovenfor han, og han begynte også å flørte. Man måtte jo være idiot for å unngå å se det. Jeg tok dette opp og hun sa at nei hun følte ingenting lengre, huset ble ferdig . Det gikk opp og ned og jeg kunne lese tankene hennes, det gikk mot våren i år. Naboen + noen i hans familie startet med å gjøre klar noen mc til sommerferien. Hun var veldig mye ute, den perioden så begynte det endel sms å flyte mellom de 2, jeg har tatt vare på disse. Det var alt annet en vennskap på de sms. Og de kom ofte. Jeg vet man ikke skal lese dagbok eller sms. Men jeg er var kanske harm, og jeg er av det kalibertet at jeg ikke blir pelt på nesen. Tidlig på sommeren så reiste mc gjengen av gårde, helegn samme uke skulle hun på bryllup. Det skjedde desverre en tragisk ulykke med mc gjengen. Dett fikk jeg vite , ringte da henne og fortalte dette. Fra den gangen så mistet jeg henne. Hun hadde da ringt rett til naboen. Da hun kom hjem så var alt dans på roser, heg var manne i henns liv og alt bra. I en hele uke. Hun gikk inn i en pleier,omsorg, kjærlig stilling til naboen, langt mere enn det naboer gjør. Han har mange venner og mye familier rundt seg. S ommeren gikk og vi bestemte oss for å gå til vårt. Men hun bodde på gjest rommet hele tiden. Det tok meget godt tid før de begynte å rite og kline. Og hun leste sms. Jeg bestemte meg for å legge ut en felle en sms hvor jeg hadde kjøpt sex. Hun slukt agnet, skrev om de i dag boken og fortalte det til, ja naboen. og noe venniner. Nå var jeg harm, jeg tenkte mitt. Jeg har meget god hukomelse heldighvis, så jeg kunne gå lett innpå maieln hennes, all dritten som er skrevet om meg har jeg tatt vare på. Så var det endag jeg jobbet sent, da kom han krypende ut av hybelen hennes sent på natt mens ungene var der, nå var jeg sint. Jeg sjekket all mail, jo de drev med sex. Hun lurte på om å fortsett med piller og det helle. Nå fikk jeg nok. Han vare ne nabo,venn, ens om satte opp huset mitt. Hun er min eks, jeg har visst om kanske mye om disse 2, hatt det i hodet mitt. Nå fikk keg mere enn nok, jeg ble kvalm. Jeg konfenrerte henne med dette første det med sex kjøpet, hun vrei seg unna og kom med mye piss enda hun visste at jeg hadde lest alt, t.o.m hadde hun testet seg fo kjønnsykdommer. Jeg tok de med de og men hun var spydig og menet dette hadde jeg ikke noe med, jeg måtte skyte spurv med kanon. Jeg måtte omtrent klemme henne i en skrustikke, jeg var forferdelig mot de begge. Etter 4 dager så kom det, jo sa hun de hadde prate om det og synes de hadde gått for langt og ting var feil. Men det tok 4 dager, jeg ynes det skuret. Fikk det for meg at de hadde sam kjørt en forklaring. MEN JEG SA OK. Godtok dette! jeg starkte da ut en hånd til naboen for å si unnskyld at jeg fillristet han. Ringte oh har sendt 2 sms. Jeg har tatt dette opp med henne men hun bare vrir seg unna og sier at hun ikke bryr seg. Alle jeg har prate med sier at dette er hennes ansvar, manne er jo en stor dritt, av ne helv...møkka mann. Men hun burde tatt med seg han inn til meg fra den mandag og sagt unnskyld begge 2. hadde hun hatt innsikt elller ansvar, empati og ryggrad. Så hadde hun bedt den faen ta kontakt. alle bagger meg opp på dette. Jeg er så piss nå, så jeg har laget en mappe på all info,kopier av mail,sms m.m Jeg har endel konktakter innen for helse,barn ,barnevern advokater aog alle stiller samme spørsmål, klarer hun å håntere unger, hva blir neste, barn trenger voksne som skjønner livets regler. Hun omgåes en person som ikke eier egen innsikt. jeg gjør ingenting med dette nå, men det varer ikke lenge før det skjer noe mer. Jeg har aldri sex med ex til venn eller nabo, synes det er fyfaen men når det er sagt. SÅ STILLER JEG SPØRSMÅLET HER INNE. 4 Dager før svaret kom, det er hun som har ansvaret. Hun er mor til 2. Ryggrad hva er det!! hadde hun brydd seg så hadde hun presset den dere jævelen til å ta kontakt. er dere enig? Jeg skal nok klare et for for fabrikkert samarbeid med henne, men han er ute av min verden for godt. Og jeg lar alle dokumenter ligge til neste mangel på moral og ryggrad. Jeg skal ikke forsvare mine handlinger, men jeg ser når jeg har gjort noe galt. Da rydder jeg opp. og vær så så snill andre som er i samme situsjon ta ansvar, rydd opp. Så hva mener dere? Jeg skjønner heller ikke hva du vil frem til. Hva har hun gjort galt? Falt for en annen mens hun var i et forhold? Hun hadde da tydeligvis ryggrad nok til å avslutte deres forhold før hun innledet et forhold til den andre. Om dere kun hadde det bra i de to første årene, men var sammen i syv. Vil jeg tro hun har gjort en god innsats for at dere skulle holde sammen. Å hva mener du hun skal gi deg en unnskyldning for? Hva som skjer/er skjedd i etterkant av forholdet deres er strengt tatt hennes sak og ikke noe du har noe med. Jeg ville heller søkt hjelp til meg selv om jeg var deg. Du angriper den nye kjæresten hennes, har tydeligvis gjennom lang tid lest og kopiert dagbøkene,sjekker mail og tekstmeldinger. Spionerte du på henne den kvelden du så naboen hennes komme ut av leiligheten eller passerte du tilfeldigvis? Og det som gjør meg mest redd er at det sitter to barn midt i dette med noe som tyder på en meget ustabil far. Skaff deg hjelp kjære du.
la Flaca Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Jeg konkluderer at norsk antakelig ikke er morsmålet ditt, for dette innlegget var veldig usammenhengende og vanskelig å forstå. Fikk med meg noe om piller. At eksen din vurerer å fortsette med piller? Altså, er det dop inne i bildet forstår jeg at du bekymrer deg. Ellers skjønner jeg ikke hvilke punkter det er du ønsker tilbakemelding på, i forhold til hennes evne til å ta vare på barna. For det er barna og samværsordningen deres fremover du er bekymret for eller? At hun ikke har lyst til å fortsette forholdet er nok noe du bare må forholde deg til. Selv om det er veldig trist, særlig når man har barn sammen.
msDelenn Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 stakkars kvinne.... Kopiere dagbok..sms... du høres skikklig psykopatisk ut. høres ut som hun har det godt å komme unna deg.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Fikk med meg noe om piller. At eksen din vurerer å fortsette med piller? Altså, er det dop inne i bildet forstår jeg at du bekymrer deg. Ellers skjønner jeg ikke hvilke punkter det er du ønsker tilbakemelding på, i forhold til hennes evne til å ta vare på barna. For det er barna og samværsordningen deres fremover du er bekymret for eller? Slik jeg forstod det i et tidligere innlegg er det snakk om p-pilla og ikke narkotiske stoffer.
stjernekyss Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Jeg er sjokkert! Jeg håper virkelig dere har noen gode venner, familie, naboer, skole, barnehage, person bak kassa på rimi, hva som helst, som kan kontakte barnevernet, slik at det stakkars, stakkars, stakkars barna deres får omplassering. Dere er ikke riktig nagla noen av dere. Verden gir en lang faen i sviket du føler, det eneste som betyr noenting er barna deres, og dere er faen meg dårlige foreldre. Det eneste rådet jeg kan gi er, gjør den ene gode handlingen du kommer til å gjøre i løpet av livet ditt ved å kontakte barnevernet selv og gi barna deres et god liv. Hos noen andre!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Jeg er sjokkert! Jeg håper virkelig dere har noen gode venner, familie, naboer, skole, barnehage, person bak kassa på rimi, hva som helst, som kan kontakte barnevernet, slik at det stakkars, stakkars, stakkars barna deres får omplassering. Dere er ikke riktig nagla noen av dere. Verden gir en lang faen i sviket du føler, det eneste som betyr noenting er barna deres, og dere er faen meg dårlige foreldre. Det eneste rådet jeg kan gi er, gjør den ene gode handlingen du kommer til å gjøre i løpet av livet ditt ved å kontakte barnevernet selv og gi barna deres et god liv. Hos noen andre! Hva slags informasjon har du som viser til at hun er en dårlig mor?
stjernekyss Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Hva slags informasjon har du som viser til at hun er en dårlig mor? Hun overvåker jo mannen også, ved å sjekke sms. Hun hopper over til naboen rett etter et barn er født. Lurer også på hvor barna var da de ble så fulle på denne festen. Uansett hva hun har gjort eller ikke, så foreligger det en så dårlig dynamikk her, at barna har det bedre elsewhere.
Gjest Livets veikryss Skrevet 10. november 2008 #15 Skrevet 10. november 2008 Hun overvåker jo mannen også, ved å sjekke sms. Hun hopper over til naboen rett etter et barn er født. Lurer også på hvor barna var da de ble så fulle på denne festen. Uansett hva hun har gjort eller ikke, så foreligger det en så dårlig dynamikk her, at barna har det bedre elsewhere. Det er jeg som er far til barna og de har det fint. Mor til barna har hatt en hele uke til å be omu unnskyld men valgte den vanskligste veien. Jeg har nå bedt Kvinneguiden.no om å sltette min side snarest
Jade Skrevet 10. november 2008 #16 Skrevet 10. november 2008 (endret) Eneste jeg kan se her, er at hun har falt for en annen + at hun sjekket TS sin mobil for SMS, selv etter at det ble slutt. Ellers vil jeg jo påstå at det er hakket verre å drive å lage kopier av dagboka, mail og sms, og oppbevare dette i mapper. + at han filleristet naboen. Endret 10. november 2008 av Jade
gullet76 Skrevet 10. november 2008 #17 Skrevet 10. november 2008 (endret) Vel... Vet ikke hvem av dere som er mest koko jeg altså.... Men... Hennes privatliv har ingenting med hennes evner til å være en god mor. Ingen kommer til å vektlegge dine kopier og mailer med dritt hun har slengt om deg. Det er fullstendig uvesentlig i forhold til om hun er en god omsorgsperson eller ikke. At hun har hatt sex, og vært forelsket i en annen før dere gikk fra hverandre, og at han nye har vært på besøk mens hun har barna - ikke noe dette er relevant med tanke på omsorgen for barna. At du syns hun burde ha ryggrad og be om unnskyldning? Ja det får du lov å mene, og andre også for den saks skyld... Men denne mappen du skal bruke mot henne. Herregud så patetisk. Grow up. Endret 10. november 2008 av gullet76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå