Gjest 95-modell Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 I dag hadde jeg og kjæresten min sex... Det var dritdeilig, men vi hadde glemt å kjøpe kondomer, så vi bestemte oss for å bare slutte når han følte han "kom", men uheldigvis kjente han ikke at han kom, så vi bare fortsetta. Vi merka det etterhvert... Kan jeg bli gravid av det? Hva bør jeg gjøre? :S
Gjest imli Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hvis han hadde utløsning inni deg kan du ha blitt gravid ja. Vil råde deg til å finne ut litt mer om prevensjon og sex før du begynner å ha sex.
Amalie_85 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Ja, du kan bli gravid av det. Det du kan gjøre er å kjøpe angrepille på apoteket. Det må tas innen 72 timer etter samleie. Ellers kan du ta kontakt med lege å få hjelp av han/henne alt etter hva du ønsker å gjøre
Amalie_85 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hvis han hadde utløsning inni deg kan du ha blitt gravid ja. Vil råde deg til å finne ut litt mer om prevensjon og sex før du begynner å ha sex. Må bare og si at man må huske at man kan og bli gravid selv om han ikke har selve utløsningen inni. Sperm kan komme litt før. Og det trengs bare en sædcelle til for å bli gravid. Bare for å huske det Så prevansjon er viktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå