Gå til innhold

Klitorisorgasmer ER FULLVERDIGE orgasmer


Gjest fisk

Anbefalte innlegg

Hei womenwomen. Har du gitt opp teorien om at alle kan få vaginale orgasmer nå?

Nei - Majoriteten tror jeg kan eller vil få oppleve vaginal orgasme lenge før fylt 30 år i det minste . OM dere tar til dere SERIØST DET JEG SKREV I innlegget " Orgasmesabotasjen " under womenwomen innlegg .

Noen få - vil kanskje kunn få klitorisorgasmer OM de ikke har g - punkt .

Før fikk jeg bare klitoris - orgasmer i SERIER /MULTIORGASMER og måtte " konsentrere meg litt mer - før jeg fikk til 1 vaginal orgasme ( som ganske ganske ung ) . Mitt g - punkt føles ut som om det har vokst betraktelig mye mer i størrelse og følsomhet spesielt - ettersom jeg har blitt ELDRE faktisk . Ja det har VOKST så jeg nå kjenner meget tydelig når vagina er " errigert " hva heter kvinneversjonen ? Finnes det noe ord for det ?

Så bare GLED DERE til å bli litt eldre DAMER : ) For nå som 30 åring får jeg VAGINALE SERIE ORGASMER også : ) Hele 3 stk vaginale orgasmer under vanlig penetrering hadde jeg nå i kveld faktisk : ) ..... Og er ganske sliten nå - her jeg sitter å skriver : )

ER sykt hvor mye mer følsom vagina er blitt med alderen ...så utrolig sensitiv g-punktet er blitt . Gladnyhet til alle dere som er yngre enn meg og ikke har funnet g- punktet sitt enda : ) Går bare oppover og oppover med oss kvinner med alderen sexuelt . Så bare gled dere jenter - dere tar mannfolka igjen så det monner ... senere . hilsen womenwomen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klitorale, vaginale? Bortskjemte kvinner. :roll:

Vi har bare penible orgasmer, vi. :sukk:

-g

Dere kan få anale og ;) (Ok, det kan kvinner og få, så vi er heldigere stilt likevel....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at en veldig stor del av kvinnens orgasme kommer av psykisk stimuli og ikke fysisk berøring. Kvinner "lurer" seg selv til å føle stimuleringen mye sterkere enn hva den egentlig er, sies det. Det samme gjelder menn også, men ikke i like stor grad. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg er sikker på at jeg har lest det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at en veldig stor del av kvinnens orgasme kommer av psykisk stimuli og ikke fysisk berøring. Kvinner "lurer" seg selv til å føle stimuleringen mye sterkere enn hva den egentlig er, sies det. Det samme gjelder menn også, men ikke i like stor grad. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg er sikker på at jeg har lest det.

Tja, man kan jo få orgasmer i søvne, så det er jo kanskje noe i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at en veldig stor del av kvinnens orgasme kommer av psykisk stimuli og ikke fysisk berøring. Kvinner "lurer" seg selv til å føle stimuleringen mye sterkere enn hva den egentlig er, sies det. Det samme gjelder menn også, men ikke i like stor grad. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg er sikker på at jeg har lest det.

Fine egenskapen sin det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan få anale og ;) (Ok, det kan kvinner og få, så vi er heldigere stilt likevel....)

Enten er det penibelt eller så er det rævva. :grine:

-g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Klitorale, vaginale? Bortskjemte kvinner. :roll:

Vi har bare penible orgasmer, vi. :sukk:

-g

Hahaha, ny bruk av ordet ;-). Tenker dere menn nyter orgasmene deres, jeg. Det er mulig det kan være penibelt av og til, komme for tidlig for eksempel, eller bruke eviglang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestedama

Jeg får orgasmer av følgende:

Klitoris-stimuli

Vaginal-penetrering

Anal-penetrering og eller stimuli

Bryster og bryst

Av at noen sier til meg hva de skal gjøre med meg

Av klining

Og sikkert flere jeg har glemt...

I løpet av en sexøkt får jeg alltid flere enn en orgasme. Altså de berømte multiple orgasmene womenwomen skriver om.

Trikset er å slappe av og å nyte, og ikke tenke på hvor orgasmen kommer fra, men fokusere på egen og partners nytelse.

Ingen av disse orgasmene er bedre enn de andre, ingen av dem er mer eller mindre fullverdige enn andre. jeg bare priser meg lykkelig fordi jeg får dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg får orgasmer av følgende:

Klitoris-stimuli

Vaginal-penetrering

Anal-penetrering og eller stimuli

Bryster og bryst

Av at noen sier til meg hva de skal gjøre med meg

Av klining

Og sikkert flere jeg har glemt...

I løpet av en sexøkt får jeg alltid flere enn en orgasme. Altså de berømte multiple orgasmene womenwomen skriver om.

Trikset er å slappe av og å nyte, og ikke tenke på hvor orgasmen kommer fra, men fokusere på egen og partners nytelse.

Ingen av disse orgasmene er bedre enn de andre, ingen av dem er mer eller mindre fullverdige enn andre. jeg bare priser meg lykkelig fordi jeg får dem

Så er vi TO som bare ligger å smiler og vrir oss etterpå : ) ho ho !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Så er vi TO som bare ligger å smiler og vrir oss etterpå : ) ho ho !!!

NB ! Og i dag forstod jeg at jeg ble såkalt " godt gift " : )

Bare 10 % av mennene har over 15 cm ......Oi ...elskling

NÅÅÅÅÅ SMMMILLLERR SMILER JEG ENDA MER : ) HO HO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig .... hæææ : ) Er ikke trollete - bare GLAD .....

Flott, men du kan prøve å skrive mere seriøst sånn at folk tar deg alvorlig da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Flott, men du kan prøve å skrive mere seriøst sånn at folk tar deg alvorlig da. :)

OK ! Skal prøve diskutere mer seriøst : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...