Gå til innhold

Klitorisorgasmer ER FULLVERDIGE orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det er så latterlig at orgasmene som kommer ved stimulering av klitoris - anses nærmest for å være " mindreverdige " orgasmer .MEN det er de IKKE .

De er FANTASTISK DYPE , INTENSE OG MEGET STERKE . Og oppleves ofte som en " kombinasjonsorgasmer hvor hele underlivet får sammentrekninger osv ..mange sekunder etterpå ..: ) Hvorfor så mye jag og pes på kvinner at de må komme under selve samleiet da ? - for at det skal liksom kalles " vellykket bra sex " ? Er jo bare tull - så lenge hovedmålet er NYTELSE og IKKE Å LAGE BARN AV DET - skjønner ? . Sex med orgasme er vellykket .

Samleie uten orgasme ikke tilfredsstillende .

La folk få " lov " å få sine orgasmer på enklest og raskeste metode ....altså " favorittmetodene " og de varierer fra kvinne til kvinne / Mann til mann .

Så får ALLE et lykkeligere og mer rettferdig sexliv : ) EKS - paret med orgasmekrangelen : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns det er så latterlig at orgasmene som kommer ved stimulering av klitoris - anses nærmest for å være " mindreverdige " orgasmer .MEN det er de IKKE .

De er FANTASTISK DYPE , INTENSE OG MEGET STERKE . Og oppleves ofte som en " kombinasjonsorgasmer hvor hele underlivet får sammentrekninger osv ..mange sekunder etterpå ..: ) Hvorfor så mye jag og pes på kvinner at de må komme under selve samleiet da ? - for at det skal liksom kalles " vellykket bra sex " ? Er jo bare tull - så lenge hovedmålet er NYTELSE og IKKE Å LAGE BARN AV DET - skjønner ? . Sex med orgasme er vellykket .

Samleie uten orgasme ikke tilfredsstillende .

La folk få " lov " å få sine orgasmer på enklest og raskeste metode ....altså " favorittmetodene " og de varierer fra kvinne til kvinne / Mann til mann .

Så får ALLE et lykkeligere og mer rettferdig sexliv : ) EKS - paret med orgasmekrangelen : )

Hallo ! Ingen som syns dettte er intrisangt ?

Her bør dere kvinner benytte sjangsen å fortelle " verden " hvor fantastiske disse orgasmene kan være " smile " smile " Slik at verden kan anse dem som likeverdige med vaginal orgasme - for det er de så absolutt .Og hvorfor dere kan klare dere GODT kunn med dem ? For det første kan man få utrolig MANGE av dem med kort tids mellomrom ... he he

For det andre er de helt " sinnsykt intense : ) Menn som ønsker være gode elskere - bør absolutt FOKUSERE mer på disse ...som er så LETT og raske å fremkalle .

Ikke vær så sjenert da ...

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Nå er det altså ingen forskjell på orgasmene. Det finnes ikke noe g-punkt (dette er vitenskapelig bevist), og skjeden i seg selv har veldig lite nervetråder (naturlig nok, siden vi skal presse ut små mennesker med den, hvilket gjør vondt nok som det er, om det ikke skulle være enda mer nervetråder der).

Derimot er det bevist at klitoris er mye større enn først antatt og den blir stimulert ved penetrering, uten at den synlige klitorisen blir stimulert.

Jeg driter helt ærlig i "hva slags orgasmer" andre får. Jeg er mest opptatt av at jeg får orgasme selv.

Skrevet

Hei womenwomen. Har du gitt opp teorien om at alle kan få vaginale orgasmer nå?

Skrevet
Hei womenwomen.

:ler: Jeg tenkte det samme. ;)

Hjelper ikke å logge ut når du skriver på samme veldig karakteristiske måte. :tunge1:

Skrevet

Vaginal orgasme er bedre og mer tilfredsstillende.

Skrevet
Vaginal orgasme er bedre og mer tilfredsstillende.

Helt enig. Klitorisorgasmene kan faktisk ikke sammenlignes. Men sier ikke neitakk til en slik orgasme.. heller. ;)

Skrevet (endret)
:ler: Jeg tenkte det samme. ;)

Hjelper ikke å logge ut når du skriver på samme veldig karakteristiske måte. :tunge1:

Jeg også.. Noen som prøver å gjemme seg?

Edit: Og til spørsmålet, en orgasme er nå en orgasme, tenker ikke akkurat på hvordan jeg kom dit..

Endret av Hinata
Skrevet

Hver gang jeg får orgasme er jeg strålende fornøyd. Om det så er en vaginal orgasme eller en klitorisorgasme. Jeg forstod egentlig ikke problemstillingen... :klø:

Gjest Lille Bie
Skrevet
Hver gang jeg får orgasme er jeg strålende fornøyd. Om det så er en vaginal orgasme eller en klitorisorgasme. Jeg forstod egentlig ikke problemstillingen... :klø:

Jepp, samme her. Skjønner ikke hva folk driver å peser slik for? En dag får man en vaginal orgasme, en annen dag får man en klitorisorgasme.

Skrevet
Hallo ! Ingen som syns dettte er intrisangt ?

Her bør dere kvinner benytte sjangsen å fortelle " verden " hvor fantastiske disse orgasmene kan være " smile " smile " Slik at verden kan anse dem som likeverdige med vaginal orgasme - for det er de så absolutt .Og hvorfor dere kan klare dere GODT kunn med dem ? For det første kan man få utrolig MANGE av dem med kort tids mellomrom ... he he

For det andre er de helt " sinnsykt intense : ) Menn som ønsker være gode elskere - bør absolutt FOKUSERE mer på disse ...som er så LETT og raske å fremkalle .

Ikke vær så sjenert da ...

Klitorisorgasmer er ikke på noen måte likeverdig med vaginalorgasmer, hallo liksom!

Blir akkurat det samme som å sammenligne en ukes gammel cola med en sprudlende frisk en! vaginalogasmer er myyyyye heftigere! Lær deg det!

Skrevet
Det er ikke vitenskapelig bevist at vi ikke har g-punkt. Har du kilder?

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=511585

http://www.forskning.no/artikler/2008/februar/1203686818.87

http://www.dinside.no/php/art.php?id=511363

Dette var iallefall noe å lese for deg...

Som dere kan lese i artiklene - noen kvinner har andre ikke .MAJORITETEN har sikkert .

Akkurat som noen menn har micropenis - mens andre har et stort potensløst lem ...

Jeg godtar at biologien er litt forskjellig - selvfølgelig er den det også for kvinner .

Vidre vil jeg si - at de som ikke får vaginalorgasme - må ikke føle seg mindreverdige av den grunn , og som kjedlige sexpartnere - artiklene sier jo de likevel er i stand til orgasmer som alle andre - enten de har g- punkt eller ikke .

Jeg kjenner i hvertfall mitt g-punkt tydelig ..kjenner kjedeveggen buler ut da kraftig og hovner opp tydelig når det blir errigert ved opphisselse . Jeg kjenner det faktisk -

setter jeg meg ned eks på en stol presses kjedeveggene mer sammen - kjenner det enda enda bedre da etc ... .Jeg bare kjenner det , når jeg går , står sitter - akkurat sm en mann kjenner hans penis er errigert ... en markert forandring av underlivet under opphisselse . når jeg ikke er opphisset - er det " borte " vekk selvsagt .Syns det er helt naturlig .Og finner det merkelig at det skal ses på som et gynekologisk UFO . Herregud - hvor mange er opphisset under en gyn - undersøkelse ? Neppe vanlig . Nyt det dere HAR - )Uansett .

Skrevet

Men hva med å bare legge diskusjonen død ved å konkludere med at det faktisk er forskjellig fra individ til individ da? Så lenge man nyter sin egen orgamse har det lite å si hva pokker andre mener vel?

Det hele har med nerver og biologi å gjøre, noen er skrudd sammen på en måte andre på en annen.

Skrevet
Men hva med å bare legge diskusjonen død ved å konkludere med at det faktisk er forskjellig fra individ til individ da? Så lenge man nyter sin egen orgamse har det lite å si hva pokker andre mener vel?

Det hele har med nerver og biologi å gjøre, noen er skrudd sammen på en måte andre på en annen.

Hear hear!

Skrevet

Til TS: Vil egentlig bare si at dersom du mener sex uten orgasme er mislykket, da har du sex med feil person ;) (Ref en som kan nyte sex både med ut uten orgasme)

Det er vel ikke behov for å være så utrolig oppsatt på at "klitoris-orgasme er fullverdig orgasme" vel? Sålenge det funker for deg, er det vel bare å gi F i hva noen andre skulle si? :jepp:

Skrevet
Jeg blir frustrert av sex som ikke ender i orgasme.

Så er det vil blot at fortsætte til den kommer? :-))

Skrevet

Så hvordan kjenner man forskjell på vaginal- og klitorisorgasme da?

Jeg får orgasme nesten hver gang jeg og kjæresten min har sex, men får bare en type orgasme. Det varierer jo hvor intenst det er da. Jeg får bedre orgasmer når jeg rir enn i misjonær for eksempel.

Skrevet

Klitorale, vaginale? Bortskjemte kvinner. :roll:

Vi har bare penible orgasmer, vi. :sukk:

-g

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...