ipiah Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 hmm, pinlig... skal ta noen avføringsprøver å har fått et sånn plast glass med et lite plastglass inni.. med en liten blå skje.. hvor mye avføring skal man egentlig ta? offf, og hvordan?
Kara W Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Fulgte det ikke med instruksjoner? Da jeg skulle ta så fikk jeg et glass med noe veske inni, og på lokket var det rør. Jeg skulle fylle røret med avføring og ha den tilbake i glasset. Det var visst nøye at man ikke fikk for mye oppi. Å få tak i selve avføringen er jo det værste. Hvis du har en gammel potte stående eller noe slikt kan du jo bruke den, evt en gammel iskremsboks som du kaster etterpå (tiss i do først, så det ikke blander seg). Du kan også ta masse papir i hånden og "fange opp" når det kommer ut. Uansett så er det utrolig ekkelt.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 litt off topic kanskje, men hvorfor tok dere avføringsprøver?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 http://www.nettdoktor.no/helseraad/underso...ringsproeve.php Her står det om hvordan det gjøres og hvorfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå