saltamontes Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg har en kjip balkong med mye potensiale. Den er 8m2. Den er kun en halvmeter over bakken, og kunne derfor ønsket å hindre noe innsyn fra folk som passerer (dette er selvfølgelig veldig umulig å gjennomføre helt) Den har grått betonggulv. Det er ikke tillatt med blomsterkasser. (heldigvis, synes dette er noe harry) Det er trevegger på begge sider. Kan henge og spikre opp ting der. Glassvinduer på så og si hele "baksiden" av balkongen. Jeg er glad i blomster og planter! Men trenger noe som overlever i tilfelle jeg glemmer dem litt i en travel hverdag/reiser bort. Jeg vil ha sitteplasser, og kunne godt tenkt meg en liten benk i den ene enden. Jeg har en slags moderne shabby chic stil:) Hehe, inkonsekvent, I know;) Tips mottas med smil og takk!
Nabodama Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Her har du noen tips: http://www.bogront.no/veranda_planter.html Ellers kan du søke på google: balkong+planter, da finner du endel bilder. Du finner også bøker om hvordan du skal fiffe opp balkongen din på bibliotek eller bokhandel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå