Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Noen som har erfaringer med restylane i leppene? Gjør det vondt? Hvor lenge varer det? Hva kan evt gå galt?
Gjest Gjest_Brunetta_* Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Noen som har erfaringer med restylane i leppene? Gjør det vondt? Hvor lenge varer det? Hva kan evt gå galt? Hei! Restylane ja: hva skal jeg si, du føler deg HELT annerledes, hele ansikstformen blir lekker når du får restylane på leppene, for det du gjør, er å få leppene til å se fyldige ut. Litt vondt gjør det ja, men ingen setter på restylane uten bedøvelse, det svier litt ja, jeg begynte å nyse, tånere rant ned, men jo, Man må jo lyde for skjønneheten, du klarer det nok så godt, det kan jeg love. Ingen ting kan gå galt, bortsett fra hvis restylane setter seg som klumper, det kan ta litt tid før de går bort, men det kommer an på hvilken type restylane du bruker, som restylane LIP er ganske myk og varer lenger, men felf, koster litt mer en navnlig.. Hvor lenge det varer, det varierer fra prson til person, men som regel i 1 år, de har fin volum i ca 7-8 mndr, etter det merker du at leppene ser da tynnere ut.. jeg har brukt restylane 3-4 ganger, men jeg har tenkt å gå over til akvamid: det er da permanent restylane, den består 97% av vann, det blir hverken borte eller klumpe etter hva jeg har hørt. det finnes kun på kristiania parkklinikk i oslo. vanlig restylane behandnling for ett år er 3600,-, men da permanent koster bare 900,- mer, altså 4500. men jeg ¨må bare nevne at du kan ikke sprøyte inn akvamid før vanlig restylane er HELT ute.. Nok har jeg forklart nå, håper det kan være til hjelp, bare spør hvis det var noe mer du lurte på . og Lykke til Videre.. Hilsen Brunetta
tomatsuppe Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg har ikke prøvd dette selv, men det åpenbare som kan gå galt er jo at det ikke blir seende ut slik du har tenkt deg. Så ei dame for noen uker siden som så ut som en gås! Leppene var enorme fremover på en måte, det så ut som et bredt utstikkende "nebb". Vet jo ikke hva hun hadde i leppene, men det skremte bort alle mine tanker om å skaffe meg litt fyldigere lepper...
Gjest Euforia Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Oh, takk. Dette lurte jeg også på.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg har ikke prøvd dette selv, men det åpenbare som kan gå galt er jo at det ikke blir seende ut slik du har tenkt deg. Så ei dame for noen uker siden som så ut som en gås! Leppene var enorme fremover på en måte, det så ut som et bredt utstikkende "nebb". Vet jo ikke hva hun hadde i leppene, men det skremte bort alle mine tanker om å skaffe meg litt fyldigere lepper... Mhm,,, det høres skummelt ut det der, synd på henne som har fått såå dåårlig resultat. jeg har hatt restylane opp t 4 ganger hittil i løpet av 2-3 år. det kommer oxo an på hvem som gjør det for deg, hvor erfarn er de med jobben sin. restylane lip er mye mye mykere enn vanlig restylane. jeg er kjempe fornøyd med restylane og venter bare på alt går ut, skal fylle opp igjen med aquamid.. MEN JOOOO, til deg som lurer på restylane, søk på you-tube restylane, da ser du hele greia.. Lykke til Brunetta_23
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Er aquamid noe som blir værende i leppene for alltid, slik at man slipper å sprøyte inn flere ganger?
Gjest Pupsilure Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Det gjorde litt vondt, men var verdt det! På meg syntes jeg det varte i ca 3 mnd. Fikk endel blåmerker rundt leppene med det samme. Tar man for mye kan det bli stygt. Det holder med en sprøyte!
Gjest Gjest_Brunetta_* Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Mhm,,, det høres skummelt ut det der, synd på henne som har fått såå dåårlig resultat. jeg har hatt restylane opp t 4 ganger hittil i løpet av 2-3 år. det kommer oxo an på hvem som gjør det for deg, hvor erfarn er de med jobben sin. restylane lip er mye mye mykere enn vanlig restylane. jeg er kjempe fornøyd med restylane og venter bare på alt går ut, skal fylle opp igjen med aquamid.. MEN JOOOO, til deg som lurer på restylane, søk på you-tube restylane, da ser du hele greia.. Lykke til Brunetta_23 Aquamid sitter for alltid ja
Lille Lea Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet hvor lenger "hevelsene" eller blåmerkene er borte? Har ikke veldig lyst å gå med oppblåste lepper på jobben da jeg er mye i kontakt med mennesker.. Har ingen erfaring med dette og kjenner heller ingen som har tatt dette... Hvor mye koster det og tar man det i begge leppene eller tok dere kun i overleppen?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2011 #10 Skrevet 16. januar 2011 Hei. Vet ikke om denne siden er forsett aktiv.. hehe , men gir et forsøk anyway. Bare har et spørsmål til brunetta_23, siden det virker som du har peiling rundt dette emne. Jeg tok restylane for ca ett år siden, med engang hovnet jeg skikkelig opp, men det er vell normalt, så en uke etter var det akkurat som volumet hadde forsvunnet. Eg vet ikke eg har fyldige lepper fra før, så forvandlingen var ikke så svær akkurat, men eg følte at leppene mine var gått tilbake til sånn de var før. Jeg blåste i det og lot det være. Men så begynte det å klumpe seg. Ikke sånn veldig tydelig, tror det var bare meg som la merke til det eller følte det med tungen min.. hehe, men uansett, utrolig irriterende. Jeg bestemte meg for å ta på nytt litt over et halvt år etter, å gikk til en annen klinikk. Hun kjente på leppene mine og sa at det var forsatt mye restylan klumper, og hun kunne ikke ta ny påfyll. Hun sa at eg skulle komme tilbake om to- tre, da ville de kanske være vekke. Men nei!! Nå er det gått ca ett halvt år siden den gang. Og klumpene er der forsatt. Den ene klumpen er ganske stor nå. Og når eg kjenner på den, virker det som om den er gått opp i huden min også, altså utenfor leppekanten... om det var forståelig? Jeg kan se klumpen sin form når eg ser i speilet, og virker som den begynner litt underkanten av leppen så beveger seg oppover like utenfor leppekanten. Kan det gå an??? Og vil dette forsvinne?? Eg liker et plettfri utseende og dette får meg til å se klumpete ut. Ahh. Vet du om dette er normalt brunetta _23 og når det vil forsvinne, som sagt det er nesten ett år siden jeg tok det. Og vil legge til at når jeg bretter leppen min opp kan jeg se tydelig alle klumpene, ca fem stykk i overleppen, og kan også se tydelig hvor hun har stukket sprøytene, ganske ekkelt. Når vil dette forsvinne???? Vil ta permanent som du brunetta_23 snakket om.. husker ikke hva det het. Dette ble gaaaaaaaaaaaaaaaanske laaangt. Håper noen gidder å leeese.. og kan komme med tips???? Hilsen gjest.
Gjest ingah Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Hei. Vet ikke om denne siden er forsett aktiv.. hehe , men gir et forsøk anyway. Bare har et spørsmål til brunetta_23, siden det virker som du har peiling rundt dette emne. Jeg tok restylane for ca ett år siden, med engang hovnet jeg skikkelig opp, men det er vell normalt, så en uke etter var det akkurat som volumet hadde forsvunnet. Eg vet ikke eg har fyldige lepper fra før, så forvandlingen var ikke så svær akkurat, men eg følte at leppene mine var gått tilbake til sånn de var før. Jeg blåste i det og lot det være. Men så begynte det å klumpe seg. Ikke sånn veldig tydelig, tror det var bare meg som la merke til det eller følte det med tungen min.. hehe, men uansett, utrolig irriterende. Jeg bestemte meg for å ta på nytt litt over et halvt år etter, å gikk til en annen klinikk. Hun kjente på leppene mine og sa at det var forsatt mye restylan klumper, og hun kunne ikke ta ny påfyll. Hun sa at eg skulle komme tilbake om to- tre, da ville de kanske være vekke. Men nei!! Nå er det gått ca ett halvt år siden den gang. Og klumpene er der forsatt. Den ene klumpen er ganske stor nå. Og når eg kjenner på den, virker det som om den er gått opp i huden min også, altså utenfor leppekanten... om det var forståelig? Jeg kan se klumpen sin form når eg ser i speilet, og virker som den begynner litt underkanten av leppen så beveger seg oppover like utenfor leppekanten. Kan det gå an??? Og vil dette forsvinne?? Eg liker et plettfri utseende og dette får meg til å se klumpete ut. Ahh. Vet du om dette er normalt brunetta _23 og når det vil forsvinne, som sagt det er nesten ett år siden jeg tok det. Og vil legge til at når jeg bretter leppen min opp kan jeg se tydelig alle klumpene, ca fem stykk i overleppen, og kan også se tydelig hvor hun har stukket sprøytene, ganske ekkelt. Når vil dette forsvinne???? Vil ta permanent som du brunetta_23 snakket om.. husker ikke hva det het. Dette ble gaaaaaaaaaaaaaaaanske laaangt. Håper noen gidder å leeese.. og kan komme med tips???? Hilsen gjest. Jeg tror det beste rådet man kan gi her, er å bestille en time til legen og få det undersøkt. Hvis ikke legen er helt sikker, vil han eller hun kunne sende deg til en spesialist! Jo raskere du får hjelp, jo raskere blir du kvitt bekymringen og følelsene rundt det at ting ikke ser ut slik du hadde ønsket. Lykke til!! Du er nok kjempefin slik du er - uansett!
Gjest yojo Skrevet 31. mars 2011 #12 Skrevet 31. mars 2011 Det finnes et middel som kan injiseres hvis man ikke er fornøyd med resutatet, og det vil løse seg opp. Vet ikke om det går så lang tid etterpå, men det kan du spørre legen om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå