mamsemamma Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg skal lage et "multikort" til min kjære til jul :rødme: Sitter og funderer på hvordan jeg skal ordne det til... Vil ha et slags samlekort/samlemappe/bok eller et eller annet. Skal ha forskjellige ting i det: - en plass jeg kan skrive en hyggelig julehilsen - en plass jeg kan lage en liten Pondus-greie, der jeg forteller at han får Pondusabonnement i julegave - en plass jeg kan ha små "gavekort", feks på massasje, yndlingsmiddagen hans, kinotur, fri for husarbeide for en dag, en god klem osv.. - en plass til å lime inn et bilde - evt flere småting jeg vil ha med etterhvert... Spørsmålet mitt er altså: hvordan skal jeg få laget et slikt "kort"...? Som en liten bok? Flere små kort jeg kan hekte sammen på et vis...? Andre gode tips? :D
Bex Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 En venninne av meg lager sånne små mapper av grå-papirposer som hun stifter sammen. Klipper av dem til ønsket størrelse, og har åpningen opp. Da kan hun putte ting ned i lommene. Stift i venstre side, og dekorer som du ønsker.
Kvist Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Panduro har et sikk-sakk album i tykk papp, fem ledd med totalt ti sider du kan dekorere. Da kan du jo evt lage lommer til små kort. Det jeg har er kvadratisk, kanskje 12*12 cm eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå