Gå til innhold

Svimmel av dataen


Gjest Meia

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å bli svimmel av databruk. Særlig ille er det når jeg må scrolle opp og ned sidene. Det er som om øynene nekter å følge med, og jeg blir både svimmel og kvalm. Før kunne jeg sitte i timesvis foran dataen uten å få problemer. Nå dukker problemene opp etter bare en halvtime/time. Problemet har oppstått de siste ukene.

Er det noen som har opplevd det samme som kan ha en aning om hva det skyldes? Jeg har time hos legen i slutten av måneden, så da får jeg spurt han. Men inntil da så lurer jeg veldig her.

*logger av for å slippe unna kvalmen og svimmelheten, men kommer tilbake for å sjekke svar senere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meia utlogget
Optiker, jo før jo bedre :)

Ja, det er nok et godt råd. Nå har jeg begynt å bli svimmel ellers også, som når jeg er ute på butikker osv. Orker ikke engang logge inn her fordi svimmelheten tiltar straks jeg ser en datamaskin.

Skal ta en tur innom optikeren i morgen allerede. Håper jeg ikke trenger briller. Har brukt briller i årevis, men laseropererte øynene for noen år siden, så jeg har ikke brukt briller på lenge. Vil ikke tilbake til det. Ikke har jeg råd til briller akkurat nå heller. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...