Gjest J Stoltenberg Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Noen som har erfaring med spa i Estland, feks i Tallinn?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hvorfor kaller du deg J Stoltenberg?
Gjest Elastica Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg var for litt siden i Tallinn. Da bodde vi på Telegraaf Hotel, som ikke er et rent spa-hotell, men et fint og koselig hotell som ligger sentralt plassert i Gamlebyen i Tallinn, med en nydelig spa-avdelig i kjelleren. Jeg vet ikke om det var dyrt sammenlignet med andre priser i Tallinn, men jeg synes det ikke var så dyrt. Dessuten var det et utrolig stilig hotell med kjempeflinke massører. Behandlingen jeg hadde tok to timer, det var massasje av hele kroppen, samt ansiktsbehandling. Dette kostet ca 850 NOK. Billigere enn i Norge, med andre ord. Telegraaf Hotell har egne hjemmesider med masse bilder.
Gjest Ottar Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg var for litt siden i Tallinn. Da bodde vi på Telegraaf Hotel, som ikke er et rent spa-hotell, men et fint og koselig hotell som ligger sentralt plassert i Gamlebyen i Tallinn, med en nydelig spa-avdelig i kjelleren. Jeg vet ikke om det var dyrt sammenlignet med andre priser i Tallinn, men jeg synes det ikke var så dyrt. Dessuten var det et utrolig stilig hotell med kjempeflinke massører. Behandlingen jeg hadde tok to timer, det var massasje av hele kroppen, samt ansiktsbehandling. Dette kostet ca 850 NOK. Billigere enn i Norge, med andre ord. Telegraaf Hotell har egne hjemmesider med masse bilder. Hei Jeg har vært på spa i København og fikk både informasjon og inspirasjon på nettstedet http://www.spa24.no som er en stor spaguide for spa i inn- og utland. Sist jeg var innom nettstedet hadde de også oversikt over spadestinasjoner i Riga og øvrige Baltikum. Finn spa på Spa24 - Lykke til og god tur! Mvh Ottar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå