Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Trenger dette å bety noe, eller er det bare "sånn som skjer" fra tid til annen...?
Saeria Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Mener du at mensen kom litt sent i den pillefrie perioden og varte kun et par dager? Jeg opplevde hvertfall det et par ganger når jeg gikk på pillen.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Mener du at mensen kom litt sent i den pillefrie perioden og varte kun et par dager? Jeg opplevde hvertfall det et par ganger når jeg gikk på pillen. Ja akkurat det jeg mente. Men da betyr det sikkert ikke noe
Ida* Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Det har jeg opplevd og, tror det er ganske vanlig.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Ok Det er bare så rart, for i løpet av alle de årene jeg har gått på pillen har det ikke skjedd nemlig. Mensen har kommet og gått nesten på klokkeslettet i 5 år.
Ida* Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Skjønner at du ble litt nervøs, det ble jeg og. Sist gang jeg hadde så kort mens var i sommer en gang. Ble litt i tvil om det egenlig var mens jeg hadde hatt, men det var det nok. Gravid var jeg i allefall ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå