Alsana Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hei, enda eit spørsmål om p-piller og mensen ... Har aldri hatt problem med pillene mine (Loette, 1,5 år), men no denne veka har eg fått mensen ei veke for tidleg. Korleis blir det då den veka eg eigentleg skulle hatt mensen? Då tek eg jo pillane utan hormon, og er då ikkje beskytta mot uønska graviditet, noko eg ville ha vore viss eg hadde hatt mensen når eg skulle. Eller? Det er så mykje ein les her og der, og medan eg prøver å tenkje berre forvirrar eg meg sjølv. Alt eg trur er mest sannsynleg feil. Det eg eigentleg vil vite er om eg kan ha sex neste veke utan å måtte finne fram kondomar i tillegg.
Avalon Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hei, kan egentlig ikke svare helt på det om du kan ha sex uten kondomer, men jeg gikk på loette 28 i over 2år. De fungerte kjempe bra i kanskje sånn halvannet år, og så fikk jeg for tidlig mens. Og eller blødde sammenhengende i 3-4uker. Du kan jo hoppe rett over på nytt brett når du nå kommer til de hvite pillene, da blir jo ting forskyvet, men jeg husker jeg gjorde det en gang.
Alsana Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Hm, det var jo ikkje heilt bra. Så dumt at det gjekk slik for deg! Det er det at det ikkje kjennest som ein skikkeleg mens heller, det er på ein måte litt for lite - men det er jo definitivt noko! Håpar ikkje dette er starten på ein månad med mens ... Har allereie teke dagens kvite pille, så då er det kanskje litt dumt å starte med dei gule i morgon igjen? Huff, det er ikkje måte på kor kompliserte enkelte ting klarar å bli.
Kissin Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg har hatt litt samme "problemet" med Synfase. Mensen pleier å komme når jeg har 2 piller igjen på brettet, også er den over i løpet av noen dager. Jeg tar da pillefri uke som vanlig. Man er da beskyttet i den pillefrie uka selv om mensen har kommet litt tidlig. Jeg har ihverfall ikke blitt gravid... Men for sikkerhetsskyld så bør du kanskje ringe legen din og spørre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå