Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hei. Ser meg om etter nytt treningssenter og lurer på om noen har noen erfaring med nautilus, helst på tøyenbadet, men også kjeden generellt. Er det bra/dårlig? Prisen virker litt for god til å være sant, så tilbudet er kanksje ikke helt det beste?
Gjest Stina_27 Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 *dytte* Jeg har trent på Nautilus både på Furuset og på Holmlia. Har ikke vært på Tøyen, men jeg tror det er veldig fresht og fint siden alt er nyoppusset. Jeg tror jeg vet noen av grunnene til at Nautilus er billigere enn mange andre treningssentre. For det første holde de som regel til i lokaler der det også finnes en kommunal svømmehall. Dermed slipper de å holde seg med egne garderober. Og fordi de uansett holder til der, er det ofte sånn at folkene på Nautilus også delvis drifter svømmehallen, ihvertfall selger de billetter til folk, slipper dem inn osv. Sannsynligvis får de enten noe penger fra kommunen fordi de ordner dette, eller de får til en bra deal m.h.t. lån av de kommunale svømmehall-garderobene. I tillegg er det sånn at Nautilus har mye færre gruppetimer enn de fleste andre treningssentre (og flere av nautilussentrene har jo ikke gruppetimer i det hele tatt). Det koster jo selvsagt mye for hver eneste time de setter opp med en instruktør. Hvis man bare skal drive egentrening med sykler, tredemøller, ellipsemaskin, vekter og diverse treningsstudioapparater mener jeg at Nautilus er et fullgodt alternativ til de andre, dyre, kjedene. De er også flinke til å følge opp, i løpet av de to årene jeg trente der ble jeg stadig spurt om jeg ville ha time med treningsveileder (setter opp program for deg), noe de tilbyr gratis. Jeg sluttet der tidligere i høst, men det er fordi jeg byttet jobb og jeg nå har mulighet til å trene gratis et annet sted gjennom jobben. Hadde det ikke vært for det hadde jeg definitivt fortsatt.
Gjest padawan Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 jeg har vært medlem på Nautilus på Tøyenbadet et par år. jeg er kun medlem der fordi det gir billigere svømming enn hvis jeg hadde hatt klippekort. trente på Nautilus på Furuset mens Tøyenbadet var stengt og instruktørene der virket ganske greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå