Gå til innhold

Frøknas spinnerier

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Samme arbeidsplass. Egentleg ein draumejobb. Eg får den nok ikkje, men OJOJ så kjekt det hadde vore.

ÅHHHH eg vil til Malta. Vil ha sol, men ikkje sånn standard solplass. Malta er litt for dyrt!

K må dra meg opp om morningen fordi eg er alltid kanontrøtt. Eg blir eit skikkeleg uhyre kvar morning. Eg er så trøtt forsatt, kan ha en sammenheng med at vi må dele ei enkeltseng her.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Energi kom til meg! Ah er på kapittel 2 av oversettjinga dette går i senglefart. I dag skal meg og K lage hjemmelagde kjøttkaker :spise::kokk:

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energi kom til meg!

Det er IKKE jeg som har tatt den altså, her er det nemlig også tomt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE jeg som har tatt den altså, her er det nemlig også tomt! :ler:

Det var da enda godt. Kanskje vi må starte med Yoga eller noe sånt?? ER du med :fnise: Tror eg vil slite litt der. En større seng hadde nok hjelpt både meg og typen, men det er det ikke plass til. Er så trøtt at eg klate å smelle mobilen ut av laderen og nå finner eg den ikkje. Eg som skulle ringe veileder..... Nå må eg vente til K kommer heim sånn at vi kan leite sammen. Vi har foresten hatt en lei diskusjon i går kveld men vi ordna opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok vi turen ned til byen, det ble en ny tunika og et nytt skjal på meg. Vi kjøpte to flasker vin og satt å koste oss heima på kvelden. Herlig. I morgen er det bachelor! Fekk meg foresten nesten to mil på innesykkling på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et nytt jobbintervju for mannen på onsdag på telefon i oslo. ¤vente¤ Vil til Bergen eg !

Bacheloor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig treg morgen. Hørte ikkje klokka til typen før varmen hans var borte. Trøtt!!! Blir skriving i dag og :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grynt* da er vi to... Trøtt og laaang dag med skriving foran meg. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på den jobben i oslo virker veldig ivrig mot typen, såg på leiligheter på Finn i går i oslo øst. Var en del under 10 000 i leige. Spent! Han får svar neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal skrive teorien på bachlor i dag. Tolmodighet! Blir 17 mai på fjellet i helga :gjeiper: Håper det blir Hardanger og bunad neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle ut på fjellet lørdag, men etter litt for mykje vin måtte vi kaste inn håndkleet. Det ble en rolig feiring på peppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skrive på bacheloren i dag. Begynt å vente på mensen også. Lurer på om den dukker opp. Sliter med ryggplager for tiden, så kjæresten skal lage noen ryggøvelser ellers blir det vel sykling i dag. ingen av oss har hørt noe om jobb.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at eg har fått litt mer struktur på litteraturen no i oppgaven, nå må eg bare gutse på. Etter mine bereinger så skal mensen dukke opp på fredag. Vet ikkje kva eg håpe, eller eg håpe på baby egentlig. Tror eg.

Tips til Enigma: Eg fekk massasje i går med massasjeolje og bodylosjen av K.

Wounderbar!

Sov dårlig i natt vred meg mye og var lys våken kl 04! Det var K og etter han hadde drømt at vi var i Polen og eg var gravid :kgbaby::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at går fram over her no. Skriver som en gal! Kjenner ikke noe til mensen. I dag disket K opp med pannekaker til lunsj. Eg vurderte nesten å fjernadoptere en orangutang i dag, såg program på tv.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

var det programmet om den danske damen som driver en rehabiliteringssenter for orangutanger i borneo??

da jeg så den fikk jeg lyst til å selge alt jeg har har og reise ned og jobbe med disse stakkars utnyttede og utrydningstruede dyrene... og så søte de er som bebiser da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :) Så du har noen travle bachelorskrivedager du altså... når er deadline?

Hadde jo vært litt koslig om du var gravid nå, frøken! Hehe. Vi får se om dere får baby før dere blir gift!! Gleder meg til bryllupet og forberedelsene før, jeg! Blir gøøøøy!

Mååå ta en telefon til deg i løpet av helga.

Klemklem!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det programmet om den danske damen som driver en rehabiliteringssenter for orangutanger i borneo??

da jeg så den fikk jeg lyst til å selge alt jeg har har og reise ned og jobbe med disse stakkars utnyttede og utrydningstruede dyrene... og så søte de er som bebiser da!!

Ja det var det! Orangutangbabyene var utrolig søte! Ja skjønner godt at du fekk lyst å reise ned! Tenk at noen kan være stygge med noen så søte dyr??

Heisann Happy.gif Så du har noen travle bachelorskrivedager du altså... når er deadline?

Hadde jo vært litt koslig om du var gravid nå, frøken! Hehe. Vi får se om dere får baby før dere blir gift!! Gleder meg til bryllupet og forberedelsene før, jeg! Blir gøøøøy!

Mååå ta en telefon til deg i løpet av helga.

Klemklem!!! Happy.gif

Deadline er på mandag kl 12. Min egen deadline er lørdag! Mensen har ikke dukka opp i allefall :gjeiper: Kjenner litt murringer men det har eg gjort ofte den siste tida. Ja tenk om vi får baby, kan ikkje heilt se det for meg :fnise::kgbaby:

Har vore kvalm og hatt hetetokter. Så er redd at syklusen kan ha spelt oss et puss på grunn av PCOen :huh: Er så usikker på kossen eg vil ha brylløpet, eg har vil i allefall ikkje at det skal være stort? Regner kanskje med at det blir sommeren 2011 eller kanskje 2010 i hardanger. Går det an med to forlovera? Har ei som vil vera brudepike og hehe.

brudekjole

Synes at denne er litt fin.

Må ha noe som ikkje er så langt. K vil at eg skal gå, så kanskje det ksn fikses. Han vil at eg skal ha lang kjole.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...