Gå til innhold

Regnes det som samleie dersom man ikke har ereksjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Inn-ut 20-30 ganger med slapp penis, har man pult da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får man inn en slapp penis? Men uansett, har man vært inni så er det samleie, hva skulle det ellers være?

Skrevet

Uhm...man putter den i hullet?

Så du mener at hun bør telles som "en jeg har hatt sex med"?

Skrevet

Nei, det er ikke sex, så du kan dessverre ikke skryte på deg noe annet enn lettere impotens. Sårri!

Skrevet
Uhm...man putter den i hullet?

Så du mener at hun bør telles som "en jeg har hatt sex med"?

Var det sånn at du kunne klappe inni der?

Om det var det å du ikke var borti inni musa så var det ikke samleie.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Skylda har fylla, er nok heller ute etter å skryte henne av meg!

Er penetrering = samleie? Hva er reglene her?

Skrevet

Ja det vil jeg si at det er.. Må ikke avfyre kanonen for at det skal regnes som samleie.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Var det sånn at du kunne klappe inni der?

Om det var det å du ikke var borti inni musa så var det ikke samleie.

Nei...var inne i henne, pikken ble våt, omtrent 20 jukk og ut igjen...

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Ja det vil jeg si at det er.. Må ikke avfyre kanonen for at det skal regnes som samleie.

Selvom kanonen ikke var ladd engang?

Skrevet

Jeg vil si at det er samleie punktum. Men hvorfor er du så desp på å finne ut av det? Gjort er gjort og spist er spist. Hvis det er noe du angrer på så glem hele greia og kom deg videre? :P

Skrevet
Nei...var inne i henne, pikken ble våt, omtrent 20 jukk og ut igjen...

Selvfølgelig er det samleie.

Alle har vel hatt dårlig dømmekraft når man er full,glem dama å kom deg videre.

Skrevet
Hvordan får man inn en slapp penis? Men uansett, har man vært inni så er det samleie, hva skulle det ellers være?

Ja, hva skulle det ellers være? :klø:

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Men det var så lite, 10 sekunder med litt aktivitet der nede og så har man liksom pult... den regelen er jeg ikke enig i altså.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Ja, hva skulle det ellers være? :klø:

Roting?

Skrevet
Men det var så lite, 10 sekunder med litt aktivitet der nede og så har man liksom pult... den regelen er jeg ikke enig i altså.

Herlighet.. Grow up...

Skrevet

jenta er sikkert ikke fornøyd med såå lite aktivitet, men man kaller det nok mere puling enn roting ja.

Prøv å hold ut litt lenger neste gang :jepp:

Skrevet

Har det virkelig så mye å si? Er du redd for at kompisene dine skal mobbe deg? Herregud, de aller fleste har gjort noe dumt i fylla, og de aller fleste har også gjort noe dumt edru. Big deal, du hadde samleie med ei du ikke likte (eller hva det nå er som er problemet). Lev videre, verden kollapser ikke av et dårlig valg.

Roting?

Og hvis dama di godtar litt "uskyldig" roting på fest, så godtar hun selvsagt også at man har hatt jr. inne i ei anna dame også? Eller er det noe heeeeeeeelt annet?

Skrevet
jenta er sikkert ikke fornøyd med såå lite aktivitet, men man kaller det nok mere puling enn roting ja.

Prøv å hold ut litt lenger neste gang :jepp:

Der er jo ikke snakk om å holde ut. Det er snakk om å ikke få den opp, men pule uansett, for deretter å angre dagen etterpå og ha et sterkt ønske om at det ikke regnes som samleie. :sukk:

Skrevet
Der er jo ikke snakk om å holde ut. Det er snakk om å ikke få den opp, men pule uansett, for deretter å angre dagen etterpå og ha et sterkt ønske om at det ikke regnes som samleie. :sukk:

ikke få den opp med puler allikavel... hehe visste ikke at det var mulig jeg !!

Angre dagen etter - det er han nok ikke alene om. Og om kamerater mobber så gi f.. si at ølbrillene var tykke :ler:

samleie er samleie, men vil man ikke huske det så er det vel enkelt å "glemme". Glemmeboka vet du... :sjenert:

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Har det virkelig så mye å si? Er du redd for at kompisene dine skal mobbe deg? Herregud, de aller fleste har gjort noe dumt i fylla, og de aller fleste har også gjort noe dumt edru. Big deal, du hadde samleie med ei du ikke likte (eller hva det nå er som er problemet). Lev videre, verden kollapser ikke av et dårlig valg.

Og hvis dama di godtar litt "uskyldig" roting på fest, så godtar hun selvsagt også at man har hatt jr. inne i ei anna dame også? Eller er det noe heeeeeeeelt annet?

Jeg ser bare ikke på det som puling, det er alt.

Dette var ikke noe sidesprang, men hva har det å si at den var inne, hva er det som er den store forskjellen på å ha en slapp pikk utenfor fitta, og inni?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...