Gå til innhold

Gravid med kondom?

Fremhevede innlegg

Gjest neineinei
Skrevet

Er det mulig å bli gravid med kondom? At man faktisk ikke har merka at "sprakk" for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Ja det vil jeg tro. Sprekker den så sprekker den, enten du merker det eller ikke.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Har du sex, kan du bli gravid. Hvis du ikke vil bli gravid er den eneste 100% sikre måten å unngå det på å ikke ha sex. Enkelt og greit.

Skrevet

Vi har i allefall aldri opplevd at vi ikke har merket at den har sprukket! For da har den virkelig revnet, og tror ikke det er mluig at den får et lite hull man ikke merker.

Skrevet

Ja, det er mulig.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Vi har i allefall aldri opplevd at vi ikke har merket at den har sprukket! For da har den virkelig revnet, og tror ikke det er mluig at den får et lite hull man ikke merker.

Jovisst er det mulig. Finnes faktisk gutter (vil ikke kalle dem menn engang), som stikker hull i kondomer fordi de vil ha barn, og ikke den de vil ha barnet med.

Ikke det at jeg mener det kan ha skjedd i dette tilfellet, bare for å statuere et eksempel.

Skrevet
Er det mulig å bli gravid med kondom? At man faktisk ikke har merka at "sprakk" for eksempel?

En kondom er bare 97% sikker

Skrevet

Det har jeg kun opplevd en gang (som jeg vet om). Da kunne man se at den hadde sprukket.

Det kan være flere grunner til at en kondom ikke funker, f.eks at den er gammel blitt oppvarmet(f.eks i bukselomme) eller ikke et tatt riktig på.

Men som noen over her sa så er det alltid en mulighet for å bli gravid om man har sex. Ingen ting annet en avholdenhet er 100% sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...